Nedvojbeno, Mercedes E-klase kabriolet serije W207 nudi bezvremenski i elegantan dizajn, no koliko je solidna tehnologija iza fine fasade otvorenog četverosjeda nakon više od jednog desetljeća? Kabriolet E-klase postaje pristupačan većem broju kupaca, a čvrsta konstrukcija i brojni fini detalji čine ga ljetnim snom za razumnu svotu novaca. No, je li doista tako?
Njemački plemeniti kabriolet vizualno je blizak E-klasi serije W212, no zapravo, kao i coupe verzija, temelji se na manjoj C-klasi serije W204, dokazano kvalitetne izvedbe i izdržljivosti.
Čak i nakon 10 godina, dizajn izgleda vrlo elegantno zahvaljujući maski hladnjaka velikog formata i izbočenoj liniji blatobrana. Kod modela s prijeđenih 100.000 kilometara, vanjština izgleda uredno bez vidljivih problema s hrđom. Samo pri velikim brzinama prozori bez okvira, koji nakon desetljeća vjerojatno nisu više pravilno namješteni, izazivaju male neugodnosti povećane buke. Na testu njemačkog Auto bilda ovaj je model pokazao upravo tu manu.
Osim vjetra, kroz te sitne pukotine na prozorima mogla bi prodrijeti i voda, što uzrokuje plijesan ili oštećenja vlagom. No bez obzira na to, udobnost u vožnji je na visokoj razini – kabriolet koristi sofisticiranu tehnologiju izbjegavanja turbulencija zraka.
Iznad vjetrobranskog stakla smješten je elektroničko rastezljiv, šest centimetara visok odbojnik zraka kojeg je Mercedes nazvao Aircap. Bez sumnje, Mercedes je maksimalno kultivirao vožnju s otvorenim krovom.
Primjerak s preporučljivim motorom, 3,5-litrenim V6 benzincem sa standardnim sedamstupanjskim automatikom 7G-Tronic koji na stražnje kotače šalje 292 KS i k tome zadovoljava Euro 5 standard emisija.
Zvuk šestaka svakako odgovara kako ležernom krstarenju tako i temperamentnije prijeđenim kilometrima, dakle koliko je dobar za opuštene kilometre tako je dobar i za brži tempo.
Paleta motora E-klase serije W207 je golema. Među benzinskim motorima tu je ulazna varijanta E200 sa 184 KS i 270 Nm okretnog momenta. Za ljubitelje velikih motora tu je i V8 kod modela E 500 koji postiže 388 KS (408 KS od 2011.), koji njemački kabriolet pretvaraju u pravu brzu otvorenu krstaricu, no treba imati na umu da sve dolazi sa svojom cijenom.
Iako nude izrazito niske vrijednosti potrošnje koje variraju između 4,8 litara za E 220 CDI i 7,2 litara za E 350 CDI, rani common-rail dizelaši imaju svoje mane. Najviše pritužbi bilo je oko injektora, stoga ako želite manje problema s osvježenim izgledom, gledajte modele s mlađom godinom proizvodnje od 2013., kada je kabriolet dobio facelift.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....