Prepoznaje se po bogatoj serijskoj opremi svojstvenoj skupljim verzijama u redovnoj ponudi, ali po nižoj cijeni. Takav je i testni, atraktivni obiteljski monovolumen C4 Picasso ledeno bijele boje, u kojem lijepi paket opreme oplemenjuje vožnju pružajući ugođaj bogatstva (aluminijski naplaci, panoramski krov, senzori parkiranja, automatska dvozonska klima, tempomat…).
Time je Picasso osnažio ugled obiteljskog automobila kao stvorenog za putovanja, darežljive prostranosti i vrle praktičnosti. Atmosferu posebnosti stvara i impozantan vjetrobran, zbog kojeg smo se na prednjim sjedalima osjećali kao u velikom i udobnom pokretnom izlogu.
Svoje vrline ne propušta pokazati ni novi 1,6-litreni dizelaš s dva ventila po cilindru, snage 112 KS i 270 Nm, zamjena za dosadašnji 16-ventilski sa 109 KS i 240 Nm. Uz njega sada dolazi 6-stupanjski mjenjač (prije 5 stupnjeva), pa je čitava nova kombinacija postala primjerenija za pogon monovolumena teškog 1430 kilograma.
I sasvim dovoljna za obiteljske potrebe. Otvorena cesta najbolji je poligon za pokazivanje mišića, s otprve zamjetnim odlučnijim ubrzanjima i lakše odrađenim pretjecanjima, uz dobro prigušeno dizelsko brundanje. I potrošnja je svedena na oko 6,5 litara. Pokudu i dalje šaljemo škriputavoj unutrašnjosti, a prvenstveno nepreciznom mjenjaču dugačkih hodova ručice.
No, svoju nesavršenost nadoknađuje izvrsnim povišenim smještajem - ruka intuitivno pada na vrh presvučen kožom i ukrašen kromom. Sve u svemu, vrlo poželjan obiteljski prijatelj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....