Impozantna forma, upadljivi detalji i nezaobilazna vrata što se poput krila uzdižu u nebo samo su neki od razloga za oduševljavanje već pri prvom pogledu na Mercedes SLS, reinkarnaciju legendarnog modela 300 SL. Teško je stoga odoljeti jednom krugu oko vitke, 464 cm dugačke karoserije, no još je teže ne pritisnuti daljinsko otključavanje - tada u podnožju vrata izvire ručica, a podizanjem vrata postajete dio povijesti automobilizma.
Prag je puno masivniji nego što je uobičajeno, ali nisu potrebne posebne akrobacije kako bi sjeli za upravljač. Ipak, zatvaranje vratiju nudi drugačiju priču. Usprkos solidnoj visini, nakon sjedanja smo se morali dobro protegnuti kako bi dohvatili ručku i potegnuli vrata. Vozači nižeg rasta taj manevar svakako moraju poduzeti prije vezivanja pojasa, kako bi se mogli podići iz sjedala oslanjajući se na upravljač. Drugo rješenje ne postoji. Automatsko zatvaranje nije predviđeno niti uz nadoplatu, jer u Mercedesu, prema njihovim riječima, nisu htjeli vulgarnim modernim mehanizmom pokvariti čaroliju originalne izvedbe.
U kokpitu se mjesta našlo samo za dvije stvari - prirodnu kožu i aluminij. Unutrašnjost u potpunosti odgovara automobilu sportskih karakteristika, a tako je nažalost i po pitanju visine. Potpuno jasno, karoserija što se uzdiže tek na 126 cm ne može ponuditi raskoš, dok dio problema proizlazi iz toga što dobar dio krova zapravo čine vrata. Doduše, postoje udubljenja, no višima je preporučljivo malo sagnuti glavu pri zatvaranju. Oprez je potreban i pri izlasku, kada naglo uspravljanje može biti bolno. S druge strane, pri izlasku na prostorom škrto parkiralište zasigurno pomaže što vrata zadiru tek 38 cm u bočni prostor...
Više pročitajte u novom broju Autokluba!
Tehničke karakteristike
Motor: benzinski, V8
Obujam: 6208 ccm
Snaga (KS/min): 571/6800
Moment (Nm/min): 650/4750
Pogon: na stražnje kotače
Mjenjač: sekvencijalni, 7 stupnjeva
0-100 km/h (s): 3,8
Dimenzije (cm): 464x194x126
Brzina (km/h): 317
Potrošnja (l/100 km) 13,2
Masa (kg) 1620
Cijena (eura) 267.543
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....