Mehanički kompresor
Zvuči gotovo nemoguće, a zasluga je to vrhunske tehnologije. Japanski su stručnjaci napravili ogledni primjer downsizinga te predstavili motor koji ima performanse kao da ima obujam 1,5 litara, a potrošnju kao da je 1.0. Time nova koncepcija potpuno opravdava naziv Pure Drive.
Više od snage ‘govori’ najveći okretni moment, koji je povećan sa 110 na 142 Nm pri 4400/min. - Ovo je trenutačno uvjerljivo najčišći i najštedljiviji benzinski motor snage oko 100 KS, što će našem najvažnijem modelu biti snažan vjetar u leđa na svjetskom tržištu - naglasio je John Lewis, direktor proizvodnje nove Micre. Motor je zanimljiv jer, za razliku od ostalih trocilindraša u klasi nema osovinu za uravnoteženje, a ima mehanički Rootsov kompresor koji se pokreće elektromagnetskom spojkom.
Dobre performanse
Kod malog je opterećenja isključen, a motor postiže visoku učinkovitost Atkinsonovim ciklusom (10 do 20 posto hoda kompresije ventili su otvoreni), uz stupanj kompresije 13:1. Kod većih opterećenja i brzina vrtnje kompresor se uključuje te ostvaruje tlak prednabijanja od 0,5 bara. Sve to novoj Micri osigurava zanimljiv spoj uvjerljivih performansi i niske potrošnje. Najveća je brzina povećana na 180 km/h, a ubrzanje do stotke skraćeno na 11,3 sekunde.
Pored ručnog mjenjača s pet stupnjeva u ponudi je dosad najučinkovitiji kontinuirani automatski mjenjač (CVT), s omjerom najvećeg i najmanjeg prijenosnog omjera od 7,3:1.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....