Upitna mala potrošnja
Na papiru snaga od 163 konja termičkog motora i 37 konja električnog motora stvarno je respektabilna. Uvijek je lijep osjećaj upaliti automobil i uživati u potpunoj tišini. Ako ste nježni na papučici gasa, do 60 km/h vozite se potpuno na struju. Tada tek u igru ulazi klasični dizelaš. Do stotke automobil dolazi za 9,2 sekunde i razvija najveću brzinu od 191 km/h.
Treba biti realan i priznati da hibridi svoju pravu snagu pokazuju u gradskoj vožnji. Iako Peugeot najavljuje potrošnju od 4 litre, mi smo izmjerili prosjek od 7 litara. Za automobil od 200 konja (kombinirana snaga) to je iznimno razumna potrošnja. Najveća razlika u potrošnji u odnosu na klasični 3008 je u gradskoj vožnji, gdje se baterije pune prilikom svakog usporavanja.
To usporavanje često zamjenjuje i samo kočenje, što u konačnici pridonosi štednji pakni i diskova. Peugeot se također dosjetio i elektromotor vezao uz stražnje kotače. To znači da model 3008 ima pogon na sva četiri kotača, prednje pokreće termički dio, a stražnje struja. U praksi to dobro funkcionira, iako naravno nije isto imati 163 konja koliko se nalazi na prednjoj osovini, ili 37 konja koliko imate straga. Automatski robotizirani mjenjač je solidan, ali bi mogao biti i uvjerljiviji.
Antizelena politika
Standardni Peugeot 3008 jako se dobro prodaje u Hrvatskoj, no s druge strane kupci baš i nemaju izraženu svijest o ekologiji, a ako ih k tome Vlada zakonima ne potiče na kupovinu “čistih” vozila, s pravom smo skeptični glede potražnje za prvim dizelskim hibridom. Peugeot 3008 HYbrid stoji 70.000 kuna više od klasično pogonjenog modela ili ukupno 277.700 kuna. Treba biti jako ekološki osviješten da, dok Vlada ne izglasa poticaje, uđete u takvu investiciju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....