Nakon dobrog uspjeha prethodne generacije Meganea CC na red je došao novi i po mnogočemu bolji model.
Najatraktivniji član obitelji Megane nudi više postora u unutrašnjosti, ali i atraktivan dizajn koji najviše do izražaja dolazi kad je krov spušten. S dignutim krovom Megane gubi na atraktivnosti, ali i dalje nudi prepoznatljiv dizajn.
Kvalitetna unutrašnjost
Interijer je identičan kao i u standardnoj izvedbi, što znači da su materijali korišteni u unutrašnjosti vrlo kvalitetni, a završna obrada na visokoj razini. Sa spuštenim krovom Megane CC nudi 211 litara prtljažnog prostora, a s podizanjem krova zapremnina prtljažnika penje se na solidnih 417 litara.
Ispod poklopca motora kuca 2.0-litreni dizelaš snage 130 KS, koji je u paru s vrlo dobrim šeststupanjskim ručnim mjenjačem.
Agilan u vožnji
Do “stotke” Megane stiže za 10,6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 205 km/h. Prosječna potrošnja, prema službenim podacima, iznosi oko šest litara, a nama je na testu iznosila između osam i deset litara na 100 kilometara.
Nešto veća masa vozila od 1615 kg utječe na vozne osobine, no Megane je, neovisno o toj činjenici, vrlo agilan i lagan za vožnju. Testni primjerak opremljen je Dinamique paketom opreme koji u kombinaciji s dizelašem snage 130 KS stoji 27.250 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....