Vrlo poželjan benzinac
Iako Ford tvrdi da se radi o pravom sedmerosjedu, Grandov drugi red zapravo ima dva zasebna i središnje manje sjedalo koje ga zapravo čine šesterosjedom s pomoćnim sjedalom. Treći red nalazi se u podnici prtljažnika i jednostavno se izvlače kada nema potrebe za prijevozom veće količine prtljage. Prostora u prvom i drugom redu sjedala ima pohvalno puno, a u trećem tek adekvatno za odrasle ili puno za djecu. Unutrašnjost je oblikovana po uzoru na modele poput Fieste i novog Focusa, uvjerljivo je izrađena i prilično praktična.
Testirani Grand C-Max pokretao je Fordov novi 1,6-litreni turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 150 KS i 240 Nm. Osim što je iznimno tih i uglađen, novi motor pruža prvoklasnu elastičnost, uvjerljivo ubrzavajući već od 1500 o/min pa sve do 5500 o/min. Optimalno podešeni prijenosni omjeri također novog šesterobrzinskog ručnog mjenjača pridonose odličnim međuubrzanjima.
Velik užitak u vožnji
S obzirom da će se Grand C-Max prodavati i u SAD-u, Fordovi inženjeri ovjes su nešto mekše podesili, što je vrlo poželjno s obzirom na naše prometnice. Sve rupe i izbočine C-Max svladava zadivljujućom lakoćom te ga udobnost koju pruža svrstava u sam vrh kompaktne klase monovolumena. Vozne osobine gotovo jednako impresioniraju.
Vrlo precizan i razmjerno komunikativan servoupravljač te mogućnost sigurnog i brzog svladavanja zavoja pri čemu vozaču brojne povratne informacije ulijevaju veliko povjerenje, ovaj model čine jednim od poželjnijih obiteljskih vozila. Novi Grand C-Max s 1,6-litrenim Ecoboost benzincem i najbogatijom Titanium opremom stoji 29.500 eura, no osnovna verzija dostupna je već od 19.840 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....