FACELIFT

TEST: NISSAN JUKE 1.2 DIG-T Sjajan novi benzinac sa 115 KS

I dalje posve drukčiji od drugih, sada u novoj generaciji potpuno osvježen

Prošlo je četiri godine od pojave Juka na cesti i premda potpuno drukčiji od svega što prometuje cestama, neobičan je mali crossover dočekao svoj prvi redizajn. Nije izgubio na agresivnosti i individualnosti, a zahvaljujući nekolicini poteza uspio je zadržati prepoznatljiv vizualni nastup, sada s novim branicima, diodnim svjetlima, debljim kromiranim okvirom značke, novom ponudom boja i naplataka. I u kabini se vide novosti, a dobrim je dijelom to zasluga paketa unutrašnje personalizacije. U sklopu nje u odabranoj boji dolaze kućišta podizača stakala, glava ručice mjenjača, središnja konzola, okviri otvora za zrak te šavovi na upravljaču, sjenilu instrumenata, sportskim sjedalima...

Što se tiče prostranosti sve je ostalo isto: mjesta na prednjim sjedalima ima dovoljno i za visoke vozače, kao i straga za dvoje odraslih. Novost: u izvedbi s pogonom na prednje kotače Juke je dobio čak 40 posto veći prtljažnik, pa umjesto dosadašnjih 250, sad broji već posve pristojne 354 litre. Uz to, praktičnost mu je povećana zahvaljujući promjenjivoj visini podnice. Ispod poklopca kuca novi 1,2-litreni DIG-T benzinac sa 115 KS i 190 Nm. U odnosu na dosadašnji 1,6-litreni motor sa 117 KS kojeg je zamijenio. Vrlo je miran u radu i bez primjetnih vibracija, ali i živahan s vrlo konkretnim odazivom na gas. Motor osvaja i okretnim momentom od 190 Nm koji je dostupan već od 2000/min.

Uz solidno precizan upravljač i 6-stupanjski mjenjač koji je precizan i kraćih hodova Juke nudi čak i sportski osjećaj vozaču. Ovjes je s druge strane ostao nepromijenjen pa možete računati sa ljuljanjem pri naglim promjenama smjera zbog visine karoserije, no opći je dojam i ovdje vrlo povoljan. Osim normalnoga, mogućnost odabira Sport (brži odaziv na gas, precizniji upravljač) i Eco načina vožnje i dalje se podrazumijeva, a konačni podaci o potrošnji su impresivni. U gradu nam je Juke u pravilu trošio manje od 8 litara, a izvan i manje od 5, pa s konačnih 6,6 l/100 km ni deklarirani prosjek ne izgleda nedostižno. Cijene su ostale na razini prijašnjeg modela: testni primjerak s opremom Tekna sa svim doplatama cijenom skače iznad 174.000 kuna, no ovaj motor uz opremu Acenta paketom moguće je dobiti od 130.000 kuna...

1.2 DIG-T Tekna

TEHNIČKI PODACI

Motor turbobenzinski, 4 cil.

Obujam 1197 ccm

Snaga 85 kW/115 KS pri 4500/min

Moment 190 Nm pri 2000/min

Pogon prednji

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 413,5 x 176,5 x 156,5 cm

Osovinski razmak 245 cm

Prtljažnik 354/797 litara

Spremnik goriva 46 litara

Masa 1307 kg

Najveća brzina 178 km/h

0-100 km/h 10,8 sekundi

Potrošnja 6,6 l/100 km

Ispuh CO2 129 g/km

CIJENA 152.990 kn

S DOPLATAMA 174.083 kn

OPREMA TEKNA: 17-colni alu naplaci * senzori za kišu * inteligentni ključ i start/stop uređaj * navigacijski uređaj sa stražnjom kamerom * Around View Monitor * Nissan Safety Shield * tempomat i limitator * unutrašnja personalizacija * CD/radio/MP3 + USB i AUX priključci * Bluetooth * 6 zvučnika * sportske presvlake * diodna dnevna svjetla * putno računalo...

DOPLATE: metalik boja sunčana žuta * Paket Premium – kožna i grijana prednja sjedala * električni panoramski stakleni krov sa crnom oblogom stropa

UKUPNO 21.093 kn

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 10:16