Tim više što je karoseriju u specifičnoj plavoj boji (Malte Blue), prošaranu dvjema bijelim naljepljenim uzdužnim crtama, nemoguće ne zamijetiti u društvu ostalih vozila na cesti. Ima i dodatnih aduta - vanjski retrovizori i dio prednjeg branika lakirani su u bijelo, pragovi su dobili proširenja, stražnje staklo krovni spojler, a uz pločicu Gordini Series dolaze i posebni aluminijski naplaci (Noir Brilliant). Šteta je samo što su inženjeri odjela Renault Sport podigli ručnu u odabiru dimenzija, jer se veličina od 16 cola doima neuhranjeno u odnosu na ostatak auta.
Atraktivna je i unutrašnjost, koja također nudi sportsku atmosferu. Kožni upravljač s dvjema bijelim crtama na vrhu i bijelim končanim prošivima daje ugodan osjećaj pod rukama, a sportski oblikovana sjedala, djelomice obložena kožom i s utisnutim logotipom, čvrsto obuhvaćaju tijelo. Da je riječ o posebnoj verziji pokazuju aluminijske papučice i ručica mjenjača s metalnom kuglom na vrhu (zimi neugodno hladnom…), dok zanimljiv kontrast pruža sportski bijela podloga instrumenata u odnosu na tamno lakirane površine. Uz ostalu opremu, koje nema malo, a uključuje otključavanje i paljenje s karticom u džepu, sve to daje ugodan štih skupoće i aktualnosti još uvijek simpatičnom interijeru, poznatom već gotovo sedam godina.
U zgodno vizualno okruženje dobro se uklapa atmosferski benzinac sa 128 KS, koji u Gordiniju vjerojatno živi posljednje dane. Ujesen će, barem prema najavama, u novom Cliju biti zamijenjen turbom 1.4 TCe sa 130 KS. Ali, daleko od toga da je za otpis. Žustro prihvaća gas i po kriterijima atmosferskog motora prilično brzo ulazi u ritam visokih okretaja pa ako ste spremni na povećanu bučnost, u kojoj se mogu prepoznati i sportske note, bit ćete zadovoljni. Posebno oni koji vole rastezati okretaje, a Renaultov staje tek malo prije 7000/min… Nešto kraći početni stupnjevi fino ugođenog 6-stupanjskog mjenjača nude poželjnu startnost, a dulji završni doprinose poštovanja vrijednoj konačnoj brzini. Nagon za bržom vožnjom potpiruje i tvrđe podešen ovjes, koji efikasnije drži asfalt od standardnog. Ipak, potreban je oprez, posebno jer ESP nije u serijskoj opremi (doplata 2560 kn). Kao što je običaj kod Renaulta, papučica kočnice grize na lagan dodir, a potrošnja od 8 litara nije razorna za džep.
Sve u svemu, Clio Gordini je privlačan i cijenom povoljan uvod u svijet malih brzanaca. Šteta što ga mladi vozači, zbog prevelike snage, kod nas ne smiju legalno voziti...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....