OBNOVLJENI FRANCUZ

TEST Renault Koleos: Nije najatraktivniji, ali je definitivno privlačniji

Renault Koleos koji se proizvodi u Južnoj Koreji nije baš najbolje zaživio u Hrvatskoj. Razlog je ponajprije bio u relativno nezgrapnoj figuri. S redizajnom nije sve totalno promijenjeno, jer je to nemoguće, ali tih nekoliko novih detalja donijelo je itekako potrebnu svježinu i automobil je sada realno ljepši.

Još nije najatraktivniji, ali je privlačniji. Motor koji pokreće Koleos je dobro poznati dCi agregat koji razvija 150 konja. Testni model ima i stalni pogon na sva četiri kotača. Uz to, voženi automobil nažalost ima i automatski mjenjač. Nažalost, jer iako smo mi velike pristaše automatike, u ovom slučaju ona kvari performanse automobila.

Tako do stotke vozilo dolazi za 12,3 sekundi, dok je isti model s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom brži čak 2,3 sekundi. To se najviše osjeća u ubrzanjima na cesti gdje imate osjećaj da se motor muči i pomalo gubi dah.

Šteta, jer ipak 150 konja nije baš mala konjica. Serijska oprema je bogata i tu nema nikakvih zamjerki. Ponašanje na cesti je također solidno, a potrošnja u prosjeku iznosi nešto više od 8 litara. Cijena od 181.000 kunu je poštena jer ipak je riječ o dizelašu koji uz to ima i stalan pogon na sva četiri kotača. Pitanje je može li se dizajnerski nositi s Nissan Qashqaijem, Hyundai ix35 i Kia Sportageom koji haraju hrvatskim tržištem.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 16:24