Land Rover plovi punim jedrima. Samo u prvih šest mjeseci prošle godine prodali su više automobila (197.000) nego u cijeloj 2010. Na kraju godine dosegli su brojku od 381.000, a iz pogona u Liverpoolu svakih osam sekundi izlazi novi primjerak, među kojima i novi Discovery Sport, zamjena za vremešni Freelander.
POGLEDAJTE FOTOGALERIJU
Izgledom podsjeća na Evoque, ali duži je čitava 22 centimetra (ukupno 4,6 metara), pa ne čudi što nudi osjetno više prostora, a uz doplatu i treći red sjedala. Istodobno, 26 centimetara kraći je od običnog Discoveryja s kojim dijeli tek naziv i već oprobani Terrain Response, kao podnicu od tla udaljenu pristojna 21,2 centimetra. Posljedica? Discovery Sport prolazi s lakoćom tamo gdje se koprcaju glavni suparnici BMW X3 i Audi Q5.
U vožnji do izražaja dolazi uravnoteženost ovjesa koja pozitivno utječe na udobnost i osjećaj sigurnosti. S obzirom na visinu karoserije i stalni pogon na sva četiri kotača Sport je neočekivano okretan i živahan. Upravljač je precizan i izravan, pa se kroz zavoje prolazi bez nagađanja i iščekivanja reakcija.
Britanci nisu bili pedantni samo kad su u pitanju motori. Umjesto nove generacije 2,0-litrenih turbodizelskih motora predstavljenih u Jaguaru pod imenom Ingenium, a koji ispunjavaju Euro 6, Discovery Sport se u prvoj fazi (do početka 2016.) oslanja na već prokušane 2,2-litrene turbodizelaše sa 150, odnosno 190 KS (koristio ih je i Freelander) te 2,0-litreni turbobenzinac (240 KS), puno zanimljiviji kupcima u Sjedninjenim Državama.
Isprobali smo snažniju verziju turbodizelaša 2.2 SD4 s automatskim mjenjačem i 9 stupnjeva, koji je svoje vrline već pokazao u Evoqueu. Podjednako je uvjerljiv i u osjetno težem Discoveryju Sport (8,9 sekundi do stotke i krajnjih 188 km/h), ali i prilično bučan. Putnički prostor je, međutim, dobro izoliran i tek snažna ubrzanja izazivaju nelagodu.
Baby Discovery od kraja siječnja prodaje se i u Hrvatskoj, a početak ponude predstavlja dizelski TD4 s paketom opreme SE koji stoji 398.860 kuna.
2.2 SD4
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 2179 ccm
Snaga 190 KS pri 3600/min
Moment 420 Nm pri 1750/min
Mjenjač automatski, 9 stupnjeva
Prtljažnik 454/541/1698 litara
Brzina 188 km/h
0-100 km/h 8,9 sekundi
Potrošnja 6,1 l/100 km
CO2 161 g/km
Cijena 398.860 kuna
OSTALI MOTORI
Benzinski Si4 (240 KS)
Dizelski TD4 (150 KS)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....