VRIJEDNOST BRENDOVA

Toyota postala najvredniji automobilski brend na svijetu, BMW i Mercedes iza Japanaca

Japanski proizvođač vratio se na poziciju koju je držao u razdoblju od 2006. do 2009. kada je došlo do masovnog opoziva.

Unatoč prošlogodišnjem poražavajućem opozivu više milijuna automobila, Toyota se vratila na položaj najvrednijeg automobilskog brenda na svijetu. Dosadašnji prvak BMW sada se nalazi na drugome mjestu, a Mercedes je na trećem. U odnosu na lani, Toyotina je vrijednost u 2011. skočila za 11 posto, na ukupno 24,2 milijuna dolara, utvrdila je istraživačka kuća Millward Brown.

U Millward Brownu su istaknuli da Toyotin prošlogodišnji opoziv nije narušio povjerenje kupaca automobila toga japanskog brenda jer su se njezini čelnici u toj krizi ponijeli odgovorno i ispunili očekivanja klijenata. Toyota je bila najvredniji automobilski brend u razdoblju od 2006. do 2009. godine, a 2010. ta je titula nakratko pripala BMW-u.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 00:13