Prijelaz s 356 na 911 definirao je eru za Porsche. Upravo je to razdoblje stvorilo smjer marke kakvu poznajemo danas. Zvijezda ovog važnog razdoblja u povijesti marke je Type 754 T7 - koncept koji je za Porsche odredio novi dizajnerski put.
Taj legendarni jednokratni primjerak izložen je u muzeju Porschea u Stuttgartu.
Model 754, stvoren 1961., razvio je Ferdinand Alexander Porsche (sin osnivača marke) na temelju modela 356. Međutim, oblik prototipa značajno se razlikovao od 356. Iako je dizajn neprestano razvijan tijekom godina sve do predstavljanja na Sajmu automobila u Frankfurtu 1963., koncept je ostao vjeran samom sebi.
Prednji kraj je imao kromirani element koji je učinio automobil širim, dok su okrugla prednja svjetla naslijeđe 356-ice. Najveće razlike bile su s boka: 754 je imao 100 milimetara dulji međuosovinski razmak, a straga je bio ravni "rep" s vodoravnim stražnjim svjetlima i dvije središnje postavljene ispušne cijevi.
Unutrašnjost je bila veća od one u 356, a 754 čak je imao četiri prava sjedala kako bi se poboljšala svakodnevna upotrebljivost. Međutim, ispod haube Porschea nalazio se 2,2-litreni "šestak" s oko 130 KS, posebno dizajniran da zamijeni 4-cilindrični motor 356 Carrere 2, koji je, prema tadašnjem mišljenju inženjera, bio "preglasan".
Na sajmu IAA, 754 je preimenovan u 901, da bi se ponovno preimenovao jer je imao isto ime kao Peugeotov model. Tako je rođen 911, čija se dinastija tijekom godina razvila u sportski automobil iz snova za milijune entuzijasta diljem svijeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....