U Opelovom klasik odjelu u Rüsselsheimu, vrlo posebno izdanje Opel Astre čuva se s puno ljubavi. Posebna je to Astra, jer ništa u njoj nije standardno - poput "galebovih" vrata, kočionih diskova od karbonskih vlakana i 4,0-litrenog V8 motora od 444 KS smještenog straga.
Pričamo o Opel Astri OPC X-Treme, najekstremnijoj Astri ikada napravljenoj. Bila je 2001. godina kada ju je Opel predstavio, era u kojoj su se proizvođači automobila usudili nečemu ovakvom. Drugi primjeri toga su Renault Clio V6 ili nešto ranije Renault Espace F1.
Volker Strycek je otac ovog ekstremnog stvorenja i tada je bio na čelu Opela. Bez njega Astra OPC X-Treme ne bi nikada postojala. Opel Performance Center GmbH već je stvorio Astru OPC početkom 2000-ih, kao i Zafiru OPC, najbrži monovolumen na svijetu.
Sljedeći projekt bio je superautomobil. "I pokazalo se da nismo bili jedini koji su zamišljali supersportski automobil upravo takvim", rekao je Strycek.
Automobil je trebao koštati milijun njemačkih maraka, uključujući i održavanje. Nažalost, tadašnja situacija u svijetu utjecala je na razvoj automobila.
Dok je bio predstavljen na Frankfurtskom salonu, u SAD-u se dogodio teroristički napad na njujorške tornjeve Blizance. Svijet se preko noći promijenio 11. rujna 2001. i Astra OPC X-Treme je nestala.
Osnova za projekt Astra OPC X-Treme bila je Astra s kojom se Opel natjecao u Njemačkom prvenstvu touring automobila 2000., s pilotom Joachimom "Jockelom" Winkelhockom za upravljačem. Opelov tim razvio je Astru koja je toliko inspirirala Winkelhocka da je pobijedio na prvoj utrci, a Strycek je želio tu tehnologiju dovesti na ulice.
Astra OPC X-treme koja je predstavljena na Ženevskom sajmu automobila 2001. razlikuje se u otprilike polovici svojih komponenti od svog DTM brata iz 2000. V8 motor je modificiran kako bi isporučivao snagu pri nižim okretajima, također je imao drugačiju benzinsku pumpu i akumulator.
Njegove su performanse bile više nego izvanredne: 0 do 100 km/h za četiri sekunde i maksimalna brzina od 300 km/h. U svakom slučaju, uvijek ćemo se sjećati najekstremnije Astre ikada napravljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....