Postoje automobili koji su ostali toliko neupadljivi da ih danas poznaju samo zagriženi ljubitelji. Takvi modeli možda nisu nužno bili neuspješni, ali su prošli ispod radara prosječnog kupca automobila. Audi 200 C3 uvijek je patio zbog činjenice što je bio tek jaće unaprijeđeni Audi 100.
U jesen 1979. prvi 200 s petcilindričnim motorom predstavljen je na IAA u Frankfurtu. Bilo je očito, Audi je samouvjereno ciljao u smjeru BMW-a i Mercedesa. U to je vrijeme Ferdinand Piëch bio glavni tehnološki direktor u Audiju, gdje je već lansirao 100 5E s pet cilindara.
Čak je u planu bio i Wankel motor sa snagom od 170 KS u modelu 200 kako bi se automobil pozicionirao kao nasljednik NSU Ro 80, ali se od toga odustalo iz ekonomskih razloga. Krajem 1970-ih Audi nije bio tako velika marka kao danas, što također objašnjava zašto 200 nije dobio samo svoju, novu karoseriju. Uglata dvostruka prednja svjetla i raskošna unutrašnjost trebale su biti dovoljne rezlike u odnosu na model 100.
Ništa drugačije nije bilo ni sa sljedećim Audijem 200, iako su promjene u odnosu na jako zaobljeni model 100 C3 ovdje djelovale skladnije i vjerojatno su već bile planirane u razvoju serije. Uostalom, u tri godine prodano je 51.000 primjeraka 200 C2.
Novi 200 predstavljen je u lipnju 1983., isprva s dva 5-cilindraša od 136 KS za atmosferca i 182 KS za turbo verziju.
Generacija C3 je bila dugačka 4,81 metra i teška 1,3 tone, a snažniji model je ubrzavao sasvim konkretno: za 8,1 sekundi do 100 km/h it stajanja s ručnim mjenjačem i uz maksimalnu brzinu od 230 km/h.
Kako bi se razlikovao od Audija 100, 200 je imao široka prednja svjetla sprijeda i povezana svjetla straga. U unutrašnjosti je poznat po navlakama sjedala od velura. GOdine 1983. koštao je od 40.000 do 47.000 maraka, dok se petcilindraš u 100-ki mogao fobiti i za manje od 30.000 maraka.
Godine 1985. godine Avant je nadopunio ponudu - u to vrijeme više volumiozni hatchback nego pravi karavan. U isto vrijeme, 200 Turbo također je bio dostupan kao Quattro model s 4X4 pogonom. Za facelift iz modelne godine 1988. pojačan je na 200 KS. Ultimativni top model, Audi 200 Quattro 20V sa 220 KS, konačno se pojavio na Ženevskom sajmu automobila 1989. godine.
Točno 93.594 Type 44 Audija 200 je sišlo s proizvodne trake do 1991. Nije bio promašaj, ali ni veliki uspjeh. Audi 100 2.8 E i prvi S4 (oba serije C4) mogu se smatrati neizravnim nasljednicima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....