PREPOZNATLJIV BREND

Boogie Bakery se neprestano širi, sada su otvorili pogon u Zagrebu, a do kraja godine imaju i druge velike planove

Već su prepoznati na američkom tržištu, šire se i na susjedne zemlje, a trenutno su i u velikim pregovorima s trgovačkim lancima i hotelima

Nije novost da su zanatske pekarnice posljednjih godina u Zagrebu sve veći hit, pa nas tako baš i nije iznenadila niti vijest da su se iz Boogie Bakeryja ponovno odlučili na širenje. Naime, nedavno smo pisali o novoj, drugoj Boogie Lab pekarnici i bistrou koji je otvoren u zagrebačkom Arena centru, a njihova prva poslovnica, u Branimirovoj ulici, i dalje radi itekako dobro. Sada su, pak, objavili da su ovih dana otvorili novi pogon u Zagrebu. Prostire se na dvije tisuće metara kvadratnih i u njemu se nalazi veliki laboratorij sa slastičarnicom, pekarom i uredima.

image
Ustupljene Fotografije/
image
Ustupljene Fotografije/
image
Ustupljene Fotografije/

Kako kažu, u novom pogonu razvijaju sve vrste proizvoda i dnevno ih proizvedu oko 50 tisuća. Maksimalni kapacitet u oba pogona je, računajući vanjske partnere, oko 100 tisuća proizvoda u danu.

Inače, dobro je dodati, brend koji se danas naziva Boogie Bakery, prije samo nekoliko mjeseci bio je poznatiji pod nazivom Kroštula. Jedan su od najprepoznatljivijih na našem tržištu, a osim što ih svi dobro znaju zbog Boogie Lab pekarnica, popularni su i među ugostiteljima kao jedna od pekara iz koje se naručuju kruh i peciva za restorane i hotele. Jedna od funkcija njihovog novog laboratorija stoga je i razvijanje posebnih proizvoda za vanjske suradnike.

image
Ustupljene Fotografije/
image
Ustupljene Fotografije/
image
Ustupljene Fotografije/

Osnovna filozofija Boogie Bakery danas je da se njihovi sourdough proizvodi rade na veliko i da postanu što dostupniji većem broju ljudi. Trenutno svoje proizvode najviše plasiraju na tržište Hrvatske i Amerike, a kroz ovu godinu ušli su i na tržište u Švicarskoj i Švedskoj. Proizvode izvoze i u Sloveniju, Austriju, Njemačku, Srbiju, Cipar, Grčku, a trenutno su u pregovorima s nekoliko drugih distributera i njihova se mreža po Europi neprestano širi.

INTERVJU S KARLOM VULINOM: "Želim ljudima na stol donijeti bolji kruh. To je moja misija"

Također, ove godine izvoze veliku količinu Panettonea u Englesku, a dodaju i da, iako u Americi već surađuju s dva velika distributera za ugostiteljstvo, trenutno vode pregovore i s velikim trgovačkim lancima te s najvećim lancem hotela od pet zvjezdica na svijetu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 11:47