Smeđa, crvena, zelena i bijela savršeno se slažu, no probajte uz te boje dodati i okuse. Svježe mekano pecivo sa sezamom, sočna svježa rajčica i salata, kiseli krastavci, umjereno ljuti luk i svježa govedina pečena na otvorenoj vatri. E, sada već pričamo o nekim boljim kombinacijama. Ova je nastala još davne 1957. godine i od tada je u nju zaljubljeno mnoštvo ljudi diljem svijeta. Pretpostavljate o komu se radi?
Da, pogodili ste, ovo je priča o neodoljivom Whopperu koji je postao zaštitno "lice" u svijetu burgera. Genijalci koji stoje iza ovog otkrića su još iz prošlog stoljeća, a toliko su ga savršeno napravili da i dan danas, u potpuno istom obliku, obara s nogu. Riječ je o ljudima iz tvrtke Burger King koja je nastala 1953. godine na Floridi, odnosno Jacksonvilleu, a njeno prvo ime bilo je Insta-Burger King. Nakon dvije godine, zbog financijskih poteškoća, tvrtku su kupili David Edgerton i James McLamore i restoranu dali ime koje je ostalo sve do danas i poznato je diljem svijeta – Burger King.
Od trenutka preuzimanja, tvrtka je velikom brzinom rasla, tako da su krajem 2010. godine brojali oko 12 tisuća restorana u 73 različite zemlje, a većina tih restorana bila je u SAD-u. Valja spomenuti i da Burger King ima različite inačice menija u različitim krajevima svijeta, tako da svaki posjet ovom restoranu na vašim putovanjima donosi posebno iskustvo. Primjerice, u Texasu prave hamburgere sa senfom, a u Irskoj i Engleskoj sendviče s grill umakom, crnim paprom i specijalnom vrstom sira koju Britanci vole.
Ono što je specifično za ovu franšizu je to da se hrana priprema isključivo po narudžbi, dakle svaki vaš zalogaj, u bilo koje doba dana, neovisno o gužvama, će biti svjež. Burger King vjeruje da hrana nije dovoljno dobra kada odstoji neko vrijeme i upravo zbog toga preporučuju konzumiranje odmah nakon naručivanja.
Svevremenski klasik
Svi ljubitelji hrane, a posebice hamburgera, od 1957. padaju najviše na Whopper, koji je ujedno i najpoznatiji proizvod restorana. Dnevno ih se proda oko dva milijuna, a na godišnjoj razini je to vrtoglavih 700 milijuna diljem svijeta.
"Lijepo je kako se neke stvari nikada ne mijenjaju", stoji u opisu ispod Whopper burgera na služenim stranicama. Naime, sastojci ovog burgera nisu se mijenjali otkada su prvi puta složili ovaj proizvod u svojoj kuhinji. Burger King odlučio je ostati dosljedan svih ovih godina i pokazati da je njihov najprodavaniji proizvod svevremenski. On je savršen izbor za ljetne vrućine i zimske hladnoće, služi se u restoranu, a možete ga naručiti i u svoj dom. Za Whopper koriste osam sastojaka: goveđi odrezak, kiseli krastavci, svježi luk, rajčice, zelena salata, ketchup, majoneza i pecivo sa sezamom. Slasno meso se peče na otvorenom plamenu, a preduvjet za sve namirnice je da budu svježe.
Ako ste ipak ljubitelji veće količine mesa i ova idealna porcija vam nije dovoljna, Burger King za vas ima Double Whopper. Jedina razlika je što on sadrži dvije pljeskavice, odnosno 222 grama mesa pečenog na otvorenom plamenu.
Whopper dolazi i u junior izdanju, namijenjen je najmlađima, ali i svima onima koji se tako osjećaju. Sastojci su isti kao i za veliki burger, no dimenzije su manje.
Postoji i plant-based inačica Whoppera za koju iz Burger Kinga govore da je 100 posto Whopper, ali s 0 posto mesa. Za njegovu je pripremu potrebna pljeskavica na biljnoj bazi, koja se također peče na otvorenom plamenu, svježe narezane rajčice, svježa salata, veganska majoneza, kečap, kiseli krastavci, svježi luk, tostirano mekano pecivu sa sezamovim sjemenkama.
Karantenski Whopper
Kako su se tijekom korona virusa objekti zatvarali, a sve je više ljudi bilo primorano ostati kod kuće, na društvenim mrežama počeli su se svakodnevno pojavljivati recepti slasne hrane. Da bi pokazali koliko cijene svoje kupce te im nadomjestili želju za Whopper burgerima, Francuski Burger King podijelio je na društvenim mrežama recept za burger, sličan onomu iz njihovog restorana. Prikladno su ga nazvala Karantenski Whopper i radio se s jednostavnim namirnicama koje ima svako kućanstvo, a koje su zapravo dio originalnog Whoppera.
Za karantensku verziju omiljenog burgera bilo je potrebno isto osam namirnica, a objava je pokazivala na koji se točno način one slažu u burger. Recept i pristupačnost Burger Kinga postali su viralni na društvenim mrežama, a ljudi su ubrzo počeli dijeliti fotografije svojih burgera, koje su napraviti prema receptu.
Whopper koji trune
Prije nekoliko godina Burger King odlučio je svoj najprodavaniji proizvod reklamirati na kontroverzan način. Prikazali su, ne baš primamljivi, proces u kojem burger pljesnivi i trune pred našim očima. Međutim, koliko god neprivlačno izgledalo, iza ovog stoji snažna poruka.
Burger King je u 45 sekundi videa vjerodostojno prikazao što se događa s njihovim burgerom tijekom 28 dana. Najprije prikazuju njegovu izradu, slažu namirnice koje izazivaju glad, a zatim se redaju fotografije naglog truljenja mesa, uvenule salate, rajčice pretvorene u kašu i na kraju plave plijesni koja je prekrila cijeli proizvod.
Ovim potezom dokazali su ono na što su najponosniji, a to je činjenica da je njihova hrana svježa i bez prezervativa koji su štetni za ljudsko zdravlje.
Prvi Drive Thru u Hrvatskoj
Hrvatska je otvorenje prvog restorana slavila u srpnju 2014. godine. Restoran je otvoren na odmorištu Draganić-jug, odnosno na autocesti A1, između Zagreba i Karlovca. Samo godinu dana kasnije otvoren je prvi restoran u Zagrebu, gdje ih trenutno ima četiri. U Splitu je prvi restoran otvoren 2017. godine, a Rijeka je svoj prvi dobila krajem prošle godine. Narednih godina vlasnik franšize za Hrvatsku ovdje planira otvoriti 15 poslovnica.
Četvrti restoran u Zagrebu otvorio se prošlog mjeseca i tako postao prvi Burger Kingov Drive Thru restoran u Hrvatskoj. Otvoren je u trgovačkoj zoni Rugvica, tik uz autocestu A3, neposrednoj blizini Designer Outleta. Ljubitelji kvalitetnih Burger Kingovih okusa sada do svoje hrane mogu doći još brže i jednostavnije.
Restoran u Rugvici opremljen je s dvije usporedne Drive-Thru linije na kojima je čak šest digitalnih menu displeja. Unutar restorana nalaze se i četiri samoposlužna kioska pa posjetitelji mogu biti sigurni da nema gužvi i duljih čekanja.
U Burger Kingu su posebno ponosni na činjenicu da je novi restoran opremljen vlastitom sunčanom elektranom.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Burger Kingom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....