#OSTANIDOMA

KAKO SMO BLOKANI DOMA, KAMPANJOLA GRE U DOSTAVU: U istoj košarici sjajni proizvodi lokalne pivovare i malih proizvođača!

 Goran Sebelic / CROPIX
 

Štimani, kako smo blokani doma, Kampanjola gre u dostavu, poručili su svojim kupcima na socijalnim mrežama Darko Pekica i njegovi kompanjoni Korina i Dorian Siljan iz okolice Pule, koji se bave proizvodnjom mlijeka i povrća i već dulje surađuju pa su postali nadaleko poznati i po svom zajedničkom projektu, ekološkom craft pivu Kampanjola koje je vrlo brzo postalo iznimno popularno na poluotoku, ali i šire. Budući da su svi ugostiteljski objekti u Istri zatvoreni prije 10 dana, njihovo se pivo do ovog utorka moglo kupiti jedino kod njih u mini pivovari u Svetvinčentu, malom mjestu 20-ak kilometara od Pule.

Svetvincenat, 211218.
Darko Pekica s prijateljem Dorijanom proizvodi hranu i pice koju plasiraju odmah na trziste. 
Na fotografiji: pivo Kampanjola koje sami proizvode.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / CROPIX

Tu se ujedno moglo kupiti i kravlje mlijeko te svi mliječni proizvodi koje Pekica proizvodi na svom OPG-u. Siljani su do zatvaranja tržnice svoje povrće plasirali na eko tržnicama u Puli i Rovinju. Budući da je trenutačno sve blokirano, u samo nekoliko dana praktički su se morali okrenuti dostavi na kućnom pragu jer se do njihovih proizvoda sad drukčije ni ne može. No, njima to nije nikakav problem jer su kreativnom promocijom, ali i odličnim proizvodima, stekli velik krug vjernih kupaca.

Svetvincenat, 211218.
Darko Pekica s prijateljem Dorijanom proizvodi hranu i pice koju plasiraju odmah na trziste. 
Na fotografiji: Darko Pekica u sirani.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / CROPIX

Pokazali su to više puta, posebno na pulskom Adventu, gdje je njihova kućica s pivom i specijalitetima od domaćih proizvoda bila pravi hit. Ti dani danas, kad je Pula posve prazna već u 17 sati, izgledaju kao nestvarna, idilična slika.

No, ova ih je krizna situacija samo dodatno zbližila, kao i njihove kupce te ljubitelje Kampanjole. Dolaze i novi. Naime, njihova je objava na Facebooku - da dostavljaju proizvode na kućni prag - planula. Telefoni im ne prestaju zvoniti. Uključili su još jednog lokalnog proizvođača - pulskog medara Nikolu Bodiša. Dakle, njihova košarica sadržava ekološko povrće, ekološko craft pivo, domaće mlijeko i med.

Svetvincenat, 211218.
Darko Pekica s prijateljem Dorijanom proizvodi hranu i pice koju plasiraju odmah na trziste. 
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / CROPIX

- Odlučili smo se na zajedničku dostavu svih tih proizvoda kako bismo smanjili nepotrebne kontakte. Ovako ljudi mogu sve naručiti na jednom mjestu - kaže Korina Siljan.

Ona i brat Dorian u okolici Pule uzgajaju ekološko povrće na dva hektara površine i tisuću kvadrata plastenika.

- Trenutačno u svojoj košarici nudimo blitvu, kelj, raštiku, mladi luk, ciklu, ono što je sezonski. Prijelazno je razdoblje kad nema tako puno povrća, a počinjemo pripremati zemlju i sadnice za proljeće i ljeto. Budući da imamo jako puno posla na zemlji, dostavu ćemo moći obavljati samo jednom na tjedan - kaže Korina kojoj telefon ni za vrijeme našeg poziva ne prestaje zvoniti.

- Da, ljudi jako puno zovu jer se žele osigurati, da imaju svega. Opskrbljuju se, što je razumljivo. No, mnogi i ne shvaćaju da mi lokalni poljoprivrednici nudimo samo ono što uzgojimo sezonski. Tako je, primjerice, bilo upita za dostavu tikvica ili paprika - kaže Korina, dodajući da je u ovakvim kriznim situacijama dužnost svakog poljoprivrednika pomoći građanima dostavom.

Trenutačno se više okreću uzgoju sadnica povrća, i to tikvica, krastavaca, paprika i rajčica, koje će također dostavljati svima koji žele saditi.

- Moramo pripremiti sadnice za sebe, ali i za prodaju. Vjerujemo i da će ova situacija sve koji za to imaju mogućnost potaknuti da posade svoje povrće. Vidjet ćemo za 15-ak dana kako će se prodavati te sadnice na kućnom pragu - kaže Korina.

Svetvincenat, 211218.
Darko Pekica s prijateljem Dorijanom proizvodi hranu i pice koju plasiraju odmah na trziste. 
Na fotografiji: pivo Kampanjola koje sami proizvode.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / CROPIX

Uz povrće, koje je najtraženije, jako je puno upita za pivo. Ova mala pivovara uspije proizvesti oko 3000 litara mjesečno, s time da će i dalje povećavati kapacitete jer je potražnja sve veća. Barem je bila do pojave krize s koronavirusom. Piju li sada ljudi više piva dok su kući? - Ha, ha, teško mi je to reći - kaže nam Korina. - Prodaja je svakako manja jer su zatvoreni kafići i restorani, gdje je Kampanjola bila u ponudi. Ali, dosta se pivo traži, vidjet ćemo hoće li ta potražnja i dalje rasti. Imamo puno stalnih kupaca koji sada traže i ovaj proizvod. Svi vjerujemo da će se brzo normalizirati situacija - zaključila je Puljanka.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter


Sve o kampanji #OSTAJEMDOMA doznaj na jutarnji.hr/ostajemdoma

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 01:31