DAŠ POPS?

Konačno dobar sladoled za najmlađe! Sadrži tek nekoliko sastojaka i testirala su ga djeca

 Ustupljena Fotografija/
Na tržištu se napokon pojavio dobar sladoled namijenjen najmlađima, a u njemu će rado uživati i vegani...

Sezonu sladoleda otvorili smo još u svibnju, pomislili kako smo već pronašli ovosezonske favorite, a potom nam je planove poremetio novi domaći brend sladoleda koji nas je na prvu osvojio konceptom i simpatičnim pakiranjem. Riječ je o maloj zagrebačkoj proizvodnji Daš Pops?, iza koje se krije Marko Šepetavc, poduzetnik i otac malene Daške, kojemu je želja bila stvoriti proizvod koji će bez previše razmišljanja moći ponuditi svojoj kćeri.

Sve je počelo, otkrio nam je Marko na početku razgovora, nakon njezina 6. mjeseca, kada su Daški počeli izbijati zubi, pojavile su se prve temperature i borbe s odbijanjem hrane, a završilo je sladoledom koji gotovo uvijek testira upravo Daška, a potom ide na police specijaliziranih trgovina.

image
Ustupljena Fotografija/

DJECA KAO INSPIRACIJA

"Oduševljenje je blaga riječ za to kako je Daška reagirala kada smo joj ponudili sladoled. Tako se zapravo rodila ideja o čitavoj liniji namijenjenoj bebama i djeci. Dakle, Daš pops? nastao je za našu Dašku. Znam da ovo glupo zvuči, ali ona je pojela svaki sladoled koji smo joj dali, čak i onaj koji se nama nije sviđao. Pojela bi ga kao da je najbolji na svijetu. Osim nje, imali smo i druge kušače, a s obzirom na to da je razvoj sladoleda trajao više od godinu dana, neke su bebe uz njega rasle i formirale svoja osjetila tako da danas traže baš takve poslastice", objasnio nam je Marko.

image
Ustupljena Fotografija/Ana Tevšić Nauković

Dodao je i kako Daš pops? na domaćem tržištu zapravo i nema konkurencije upravo zato što su sastojcima i kvalitetom namijenjeni ponajprije određenoj dobnoj skupini. U ponudi tako imaju sladoled za bebe od šest mjeseci, pa sve do onih od 12 i više mjeseci, a uskoro, otkrio nam je Marko, u prodaju uvode i sladoled za odrasle.

"Sirovine koje koristimo moraju biti ekološke i najviše kvalitete, kako bi zadovoljile vrlo visoke standarde zdravstvene ispravnosti hrane za bebe. Cijela je naša filozofija da proizvodimo ručno, u malim, strogo kontroliranim serijama, i tako ćemo i nastaviti. Svaki plod koji se priprema za kuhanje na pari ili se svjež kombinira u proizvodu, prošao je kroz ruke naše voditeljice proizvodnje i slastičarke Mije, čijem oku ništa ne promakne i koja jednostavne sastojke spaja u sladolede punog okusa. S obzirom na to da su sladoledi bez aditiva, ne zabrinjava nas to što nisu svi savršenog oblika, identične boje i teksture, već su posve prirodni, a priroda nam daje najbolje varijacije i inspirira nas", objasnio nam je Marko koncept koji stoji iza brenda.

image
Ustupljena Fotografija/Ana Tevšić Nauković

KAO STVOREN ZA TULUME

Njihov sladoled Daš Ciklu tako sadrži svega tri sastojka - jabuku, krušku i ciklu, dok sladoled od borovnice rade od banane, prirodne izvorske vode, suhih borovnica i zobenih pahuljica. Svi sladoledi imaju malo sastojaka, veganski su, a većinu voća i povrća dobavljaju od domaćih proizvođača.

image
Ustupljena Fotografija/Ana Tevšić Nauković

Daš Pops? trenutačno možete kupiti u Friškoteci, Proljeću, Mrkvici i Špeceraju po cijeni od 64 kune za pakiranje od pet sladoleda. Dobra je vijest i to da veće količine možete naručiti za rođendanske tulume najmlađih. Ekipa iz Daš Pops? uvjerena je kako će se svidjeti čak i najvećim izbirljivcima.

"Iz vlastitog iskustva s izbirljivim klincima znamo da smo u paketu 12+ mjeseci dali paletu okusa koji će se svidjeti i takvim nepcima. U našim sladoledima mogu uživati svi; i roditelji, i bake i djedovi, starija braća i sestre. Radimo na razvoju novih proizvoda, pa tako možete očekivati još puno različitih, drugačijih poslastica za sve uzraste i cijelu obitelj", poručio je Marko Šepetavc na kraju.

Samo najbolje za najmlađe, od sastava do dizajna

U proizvodnji Daš Pops? sladoleda trenutačno radi chef veganskih slastica Mia, za kvalitetu i sigurnost zadužena je prehrambena tehnologinja Azra, a dizajn pakiranja nastao je u studiju Ane Tevšić Nauković. "Tijekom godinu dana vrlo je velik broj djece kušao sladolede, što u kućnoj atmosferi za desert ili za doručak, što na rođendanskim proslavama, pa čak i na vjenčanjima, i uvijek bi se tražio sladoled više", ističe Marko Šepetavc.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 04:17