La Štruk je zbog svoje zanimljive priče već godinama jedan od svjetski najpoznatijih hrvatskih restorana i nezaobilazno odredište velike većine turista koji dolaze posjetiti Zagreb.
Kako su prije 7 godina napravili revoluciju u zagrebačkoj ugostiteljskoj ponudi, odlučivši se otvoriti restoran koji poslužuje isključivo jedno jelo – autohtone zagrebačke štrukle u više modernih varijanti - tako su i sada svojom novom kampanjom privukli pozornost domaće javnosti.
Umjesto prikazivanja lijepo snimljene hrane i pozivanja gostiju, La Štruk je odlučio odati počast tradiciji zagorsko-zagrebačkog područja na drugačiji način. Drveni zagorski konj, licitarsko srce, šestinski kišobran… sve su to uspjeli povezati s mnogima omiljenom delicijom.
Autor fotografija je autentični Sanjin Kaštelan, a ispred kamere se u raznolikim zahtjevnim ulogama odlično snašla Claudia Antičević, poznati hrvatski model sa svjetskom karijerom. Kreativni produkcijski tim su upotpunili Ana Toto (kostimi), Tatjana Tomšić (make-up i frizura), Jurica Ester (glavni producent), Saša Perić (art director) te Igor Mladinović kao autor ideje i kreativni direktor.
"La Štruk je od samog početka imao tu neku priču tradicije s modernim tvistom pa je logično bilo to prenijeti i na plakate. Ovo je neka vrsta hommage-a tradicijskim suvenirima ovog podneblja jer i La Štruk svoj uspjeh može zahvaliti upravo toj tradiciji. Baš kao što se i u Oceanovih 11 okupi najbolja ekipa kojoj se vjeruje, tako je ovo bilo 'mojih 6', vrhunski profesionalci, ali prije svega bliski ljudi čiji angažman i trud se teško može platiti novcem. Vjerujem da se ta strast i posvećenost osjeti i kroz vizuale", rekao je Igor Mladinović.
Osim plakata, ovi vizuali će se uskoro naći i na receptima koje će La Štruk u obliku suvenira ponuditi svojim gostima, kako bi dio priče iz zagrebačke Skalinske ulice mogli ponijeti sa sobom u svijet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....