Jedna od privlačnijih strana vina je stalno otkrivanje novih. Nove etikete, nove linije i nove vinarije stalno dolaze i to je proces koji rijetko jenjava. Kada se jedna grupa vina etablira i postane popularna, najčešća posljedica je dizanje njihovih cijena do razine u kojoj su potražnja i ponuda u ravnoteži. Ponekad s rastom popularnosti određenog vina raste njegova količina, a ponekad vinari odluče količinu zadržati limitiranom, ali onda dižu cijenu. Obje su odluke sasvim ispravne i one ponajviše ovise o ljudskim i tehničkim kapacitetima pojedine vinarije ili o težnji u kojoj bi se tržišnoj niši pojedino vino trebalo naći, u premium ili standardnom segmentu. Konačni cilj svake vinarije je na ovaj ili onaj način ostvarivati dovoljno profita koji će omogućiti...
piše saša špiranec
Možda nikad niste čuli za njih, ali ovo su nove velike vinske zvijezde Bregovite Hrvatske
U najnovijem je valu samo u ovoj regiji stotinjak vinarija, a među njima su i neki biseri koji zavređuju pažnju
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....