NAJBOLJE OD OBA SVIJETA

MUNCHY: Na zagrebačkom Fuliranju nalazi se jedna netipična kućica - metalna prikolica u kojoj nastaju bubble waffli, curryji, malinada i medovača!

 Marko Miščević
Brend koji uspješno spaja hranu, glazbu i putovanja

Da hrana i glazba sjajno idu skupa nije tajna, a odličan dokaz te tvrdnje je novi brend Munchy koji spaja najbolje od oba svijeta, glazbene festivale i ukusnu hranu. Munchy je rezultat strasti mladog DJ-ja Filipa Eterovića, poznatog pod imenom DJ Phillipe, koji je započeo svoje poduzetničko putovanje gostujući na mnogim festivalima, miksajući glazbu, ali i smoothieje za njihove žedne posjetitelje.

Marko Lopac

Danas ima novi brend Munchy i vlastitu prikolicu, sjajnu i moćnu metalnu zvijer koju je prije nekoliko tjedana uparkirao na zagrebački Strossmayerov trg u sklopu popularnog Fuliranja. Svratili smo nedavno do Munchyja da nam Filip pripremi svoj ukusni curry i kuhano vino te s nama popriča o začetku svojeg putujućeg gastrokoncepta.

OD KUĆICE DO PRIKOLICE

- Znate, Munchy vam nije moj prvi brend. Naime, imao sam prije par godina svoj smoothie bar Smootch u Rovinju. U isto vrijeme kad sam otvorio bar, počeo sam raditi smoothieje i na festivalima. Štoviše, bio sam prvi koncesionar na festivalima Outlook i Dimensions! - započeo je Filip svoju priču. - Budući da sam i sam DJ, puštao sam glazbu na prvom Outlooku, a zatim sam im ponudio da im radim i smoothieje. Ubrzo sam shvatio da mi se puno više isplati raditi na festivalima nego se mučiti u lokalu cijelu godinu jer čak ni u Rovinju prava sezona ne traje dulje od mjesec i pol.

PETAR SANTINI

Trudio sam se nekoliko godina i zaista smo lijepo uredili rovinjski Smootch, no nikako da proradi kvalitetno. Jednostavno se nije isplatio pa sam odlučio raditi isključivo festivale. Sa Smootchem sam tako tri godine radio Terraneo, bili smo na MoDem festivalu, odradili smo Outlook, Dimensions, Weekend Media Festival... A potom je nastao i Munchy. Iako je njegov prvi brend Smootch zapravo bio uspješan, Filipa je kopkalo kako unaprijediti svoj koncept i pritom ga spojiti s još jednim aspektom svoga života koji posebno voli, putovanjima. - Smoothie je super, ali se može prodavati samo ljeti.

Borko Vukoslav

Smootch nam pritom i nije mobilan, na festivalima imamo ili šator ili drvenu kućicu. Palo mi je na pamet da bih možda radio i nešto drugo, a rado bih i putovao pa je tako počela ova nova priča - objasnio je. Najzahtjevniji dio pokretanja novog brenda bilo je osmišljavanje i izrada specijalizirane prikolice, a kad se danas s njom pojavi, nailazi na čuđenje, iznenađenje i oduševljenje prolaznika i gostiju. - Reakcije na prikolicu su sjajne, svi me pitaju za cijenu i gdje sam je nabavio. Već vidim da će ih iduće godine biti posvuda... - rekao nam je uz smijeh.

- Prije nego što sam došao do proizvođača koji nam je izradio prikolicu, istraživao sam puno po internetu i gledao fotografije, a potom i kontaktirao više tvornica. Posjetio sam četiri različite tvornice kako bih vidio tko mi može proizvesti to što želim. Proizvođač kojeg sam odabrao nabio mi je cijenu, ali su mi u tvornici rekli da su upravo oni najkvalitetniji. Zato sam ih malo i izmučio jer smo do posljednjeg detalja razradili tlocrt i raspored prikolice. Budući da radim već osam godina sa smoothiejima, znam kako nam funkcionira kuhinja i što nam sve treba. Ja drugačije razmišljam od njih u tvornici, meni je bitno da sve bude potpuno funkcionalno, a njima je samo važno da nešto proizvedu pa sam im dosta toga morao objašnjavati, ali zato će im iduća prikolica ovog tipa biti još bolja. Isprva su me malo mrzili jer je ovo bila najkompleksnija prikolica koju su ikada radili, ali poslije su mi priznali da su čak i ponosni - objasnio nam je Filip nastanak svoje nove limene ljubimice.

Marko Miščević

S minimalnim tehničkim uvjetima, dva hladnjaka, zamrzivačem, napom koja povlači sav dim i isparavanje te mnogim drugim praktičnim detaljima, Munchy prikolica prava je profesionalna kuhinja u kojoj trenutačno u smjenama radi sedmero ljudi. - Svi koji smo u timu radimo već nekoliko godina skupa. Već smo kao obitelj i baš nam bude veselo. Zanimljivo je da su sve radnice studentice nekog umjetničkog fakulteta. Imamo djevojku s arhitekture, dvije su na Akademiji, voditeljica Marta Badurina studira dizajn... Marta mi puno pomaže, vodi naš tim i fantastična je u tome. Cure koje rade za mene su super, puno su spretnije, vrednije i bolje s mušterijama, preciznije i čišće od dečki koji su prije znali za nas raditi...

Marko Miščević

Cure su se pokazale kao puno bolji odabir! - Filip nije propustio priliku pohvaliti vrijednu ekipu koja je trenutno na Fuliranju. Vizualni identitet brenda Munchy osmislio je dizajnerski studio Mireldy, dok je ponuda hrane zamišljena kao spoj azijskih i europskih utjecaja za koji je Filip dobio inspiraciju na svojim mnogim putovanjima. - Budući da doista volim azijsku hranu, po Hong Kongu sam, primjerice, obilazio samo street food lokale koji su osvojili Michelinovu zvjezdicu. Među ostalim, to je nadahnulo naš Bubble Waffle, a upravo nam je on i najpopularnije jelo. Znalo nam je po deset ljudi čekati u redu za waffle. Kažemo im da će morati pričekati i nitko s tim nema problema, ljudi su dobri, strpljivi i simpatični - naglasio je Filip.

MEDVJEDOVAČOM PROTIV ZIME

Osim te popularne slastice, u Munchy prikolici spremaju i vegetarijanski curry te curry s piletinom, kao i raznovrsne frapove, punjene tortilje dodatno pržene u vrućem ulju. Kad je riječ o piću, svi ljubitelji meda doći će na svoje s medvjedovačom, odnosno kuhanom medovačom. U dvije litre rakije, uz samo malo vode, u Munchyju stavljaju cijelu teglicu domaćeg meda te sve zajedno prokuhaju, a to slatko i jako piće toče u čaše od 0,05 ml kako bi vas njihova medvjedovača baš dobro zagrijala u ovo hladno vrijeme.

Marko Miščević

Za one željne klasičnog kuhanog vina tu je crno vino u koje dodaju sok od jabuke i naranče te začine, a najmlađi će uživati u toplom soku od maline, limuna i meda. Nakon Fuliranja i zasluženog odmora, Filip se nada sa svojim timom krenuti u avanturu koja vodi preko granice, i to od festivala do festivala, kojih u Europi doista ne manjka.

- Moja je ideja što više putovati po inozemstvu. Razmišljao sam o austrijskim marktovima, festivalima na kojima mladi dizajneri prikazuju svoje radove. Volio bih da odemo na mjesec i pol i da obiđemo što više festivala jer nam se to više i isplati. Možemo tako putovati po cijeloj Europi, od Austrije i Njemačke pa sve do Portugala. Vidjet ćemo - zaključio je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. siječanj 2025 21:39