Prije trideset godina na uglu Savske i Vukovarske ulice u Zagrebu osvanulo je neobično mjesto s visokim bakrenim tankovima - bila je to mini pivovara i Pivnica Medvedgrad, koja je promijenila način na koji se na ovim prostorima doživljavalo pivo i time udarila temelje današnjeg craft pivarstva. Doista je bio pravi podvig izboriti se za vodeće mjesto na pivskoj sceni i zadržati ga zahvaljujući visokoj kvaliteti piva i mudrom vođenju. No, danas i ta pivovara i njihovo glavno pivo - svijetli lager Zlatni medvjed, slave 30. rođendan.
U prisutnosti mnogobrojnih partnera, suradnika, djelatnika i novinara, tim je povodom Ivan Nauković - član Uprave te direktor marketinga i prodaje Pivovare Medvedgrad, predstavio i novi vizualni identitet najstarijeg piva.
Uz odličnu, nenajavljenu svirku Savršenih Marginalaca, najavljeno je i Brundanje - dvodnevni Craft, Rock & Street food festival, a food blogerica Marina Obradović (Priče jedne kuhače) pripremila je dva deserta s novim Medvedgradovim specijalima Gavran i Strossmayer. Pivovara Medvedgrad obiteljska je, najstarija i najveća obiteljska pivovara u Hrvatskoj, koja se može pohvaliti s tri desetljeća neprekinutog uspjeha na craft pivarskoj sceni te ovaj jubilej nije samo obilježavanje vremena, već i slavljenje tradicije, inovacije i predanosti.
Vođenje pivovare preuzela su četiri brata Nauković - Ivan, Nikola, Petar i Luka, koji nakon roditelja nastavljaju s pivskom tradicijom, a mogu se pohvaliti i impresivnim brojkama. Naime, u pivnicama i pivovari zapošljavaju 96 djelatnika, a do ove godine skuhalo se više od 25 milijuna litara i oko 90 različitih vrsta piva. Pri tome se koriste tradicionalni načini kuhanja piva, kao što je dekokcija, čime se postiže punina okusa, kakvu nije moguće dobiti modernim, jednostavnijim i bržim načinom kuhanja piva.
Od početaka pa do danas, Medvedgrad je postao sinonim za kvalitetu, autentičnost i čuvanje starih pivarskih zakona, koji govore o čistoći piva, a osim po izvanrednim pivama, ističe se i po društvenoj odgovornosti. Njihova ESG strategija (Environmental, Social and Corporate) formalizirat će dugogodišnje napore odgovornog poslovanja. Svojim humanitarnim inicijativama "Zeko je reko" i "Sretno dijete" pokušavaju ovaj svijet učiniti barem malo boljim mjestom i pomoći najranjivijim skupinama društva - djeci i životinjama.
Posebnost Pivovare Medvedgrad je oživljavanje starih zagrebačkih legendi kroz imena piva te ilustracije na etiketama. Zato će tijekom ove jubilarne godine ispričati priču o Medvedgradu kroz pet novih piva. Potražimo li u domaćem pivskom svijetu sinonim za kreativnost definitivno ga možemo pronaći u Pivovari Medvedgrad, jer osim što je dvije godine za redom proglašena najboljom pivovarom u Hrvatskoj (2014. i 2015. godine, proglasio Ratebeer), dobila je nagradu i za dizajn svojih etiketa (CROPACK 2017. godina).
"Ponosan sam na obitelj i sve djelatnike koji su pridonijeli da Pivovara Medvedgrad postane najznačajnija craft pivovara na hrvatskom tržištu. Sada nas veseli i motivira sve ono što nas čeka u idućih trideset godina. Put uspjeha ovisi o prilagodbi promjenama koje donosi vrijeme, no i beskompromisnoj primjeni utabanih pravila. Zato ćemo beskompromisno nastaviti proizvoditi fine i pitke lagere na tradicionalan način, ali uz korištenje moderne tehnologije", dodao je Ivan Nauković.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....