Kako je najavio jedan od najboljih chefova na svijetu, Rene Redzepi iz danske Nome, nakon niza projekata, sa svojim je timom sada odlučio napraviti svoj prvi magazin. Nosit će naziv "Noma in Kyoto" i u pitanju će biti, kako je objasnio, publikacija koja će donijeti sasvim novi pogled na grad iz očiju čak 103 pojedinca, zaposlenika Nome, koji su radili u restoranskoj industriji u Kyotu za vrijeme trajanja Nomina pop up restorana.
"Iskustva kroz koja smo prošli, naše putovanje, jela koja smo kuhali i hrana koju smo jeli, ljudi koje smo upoznali, bit će to naše ljubavno pismo Kyotu, okruženju u kojem smo se našli i japanskoj gastro kulturi", objasnio je Redzepi.
Časopis će se moći naručiti putem Noma Projects web shopa, a poznati chef je naglasio i kako će se printati u ograničenim količinama, i to samo jednom. Časopis će imati 220 stranica, bit će napisan na engleskom jeziku, a cijena primjerka iznosit će 34 eura.
"Tri godine istraživanja spojeno s tromjesečnim pop up restoranom skupljeno je u ovom magazinu. Nismo štedjeli na detaljima", stoji Noma Project stranici. Osim časopisa, na istom mjestu naručiti možete i nekoliko proizvoda koje su iz Nominog laboratorija do sada izbacili, a jedan je i njihov garum, koji smo svojevremeno i sami isprobali.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....