Danas, 21. siječnja, na zagrebačkoj adresi Mlinovi 169 otvorena je deveta, dosad najveća i najraznovrsnija Igomatova trgovina. Namjerno ne pišemo mesnica, jer je riječ o ekskluzivno uređenom prostoru koji na 120 kvadrata nudi gotovo 400 artikala trgovačke robe, od kojih je 150 vlastite proizvodnje, dok više od polovice ponude zauzimaju proizvodi domaćih OPG-ova, zatim pekarski i mliječni proizvodi te voće i povrće. Svima im je zajednička visoka kvaliteta. Na policama Igomatova dućana nećete, naime, naći proizvod za koji sami vlasnici, samoborska obitelj Runtas, ne drže da kvalitetom zaslužuju biti u njihovoj ponudi.
Meso i mesni proizvodi, naravno, i dalje su u prvom planu – ovdje će se sigurno ponajprije dolaziti radi svježeg mesa, roštiljskog i suhomesnatog asortimana kojima se ova mesarska obitelj već davno nametnula na tržištu te stekla vjerne kupce. No, ovo je i pravi mali prehrambeni raj gdje se nudi samo roba iz pouzdanih izvora i gdje će svatko naći svoju policu: od one sa svježom tjesteninom, biranim umacima, uljem, vinom, domaćim sokovima, jajima, medom ili mlijekom, da ne nabrajamo. Većina je od malih proizvođača iz Samobora i okolice, iako će Igomat čak i u mesnom segmentu bez kompleksa ponuditi konkurentnu robu drugih proizvođača ako je nemaju u vlastitoj proizvodnji, poput dalmatinskog pršuta ili salama i kobasica od divljači. Manji dio zauzima i birana roba iz uvoza, poput talijanskih i švicarskih sireva ili prave bolonjske mortadele, koju će pred vama narezati, vrlo tanko, na prekrasnoj crvenoj milanskoj Berkel mesoreznici.
Osim što jedini nudi kruh, mlijeko, voće i povrće, Igomat u Mlinovima prvi put u praksi razdvaja i mesarski od trgovačkog posla. Naime, svi zaposlenici koji rade s mesom za pultovima Igomatovih mesnica su prije svega mesari, a tek onda trgovci. I dok će vam u drugim njihovim dućanima mesar koji vas poslužuje ujedno i naplatiti narudžbu, ovdje ćete s preuzetom robom i košaricom otići na blagajnu.
Nova trgovina u Mlinovima dosad je najveći i najhrabriji Igomatov iskorak prema luksuznom segmentu i dobar pokazatelj kako se uspješno poslovanje temelji na pomnom osluškivanju trendova te želja i očekivanja kupaca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....