SUHOMESNATI PROIZVODI DOMAGOJA VIDE

OINK: Nogometaš vatrenih Domagoj Vida bavi se uzgojem crnih slavonskih svinja, a osječka agencija osmislila je dizajn za suhomesnate proizvode!

 Službena stranica Studio 33
 

Osječka kreativna agencija Studio 33 razradila je branding i vizualni identitet za proizvode nove tvrtke na domaćem prehrambenom tržištu Sin ravnice, koju je osnovao nogometaš Domagoj Vida sa svojim prijateljima, a bavi se uzgojem autohtone pasmine crne slavonske svinje te proizvodnjom i prodajom suhomesnatih proizvoda. Specijaliziran upravo za branding, vizualne identitete, dizajn ambalaže proizvoda i grafički dizajn, Studio 33 udružio je tim, pod art direkcijom dizajnera Lea Vinkovića, i pronašao kreativan odgovor na postavljeni zadatak.

Službena stranica Studio 33

Službena stranica Studio 33

“Tvrtka Sin ravnice angažirala nas je za kreiranje naziva brenda (robne marke), pod kojim će plasirati svoje proizvode na tržište, dizajn vizualnog identiteta i dizajn ambalaže proizvoda. Domagoj Vida i njegovi prijatelji suosnivači, dali su nam osnovne upute i zahtjeve kao decision makeri. Svi naši prijedlozi prošli su njihove interne konzultacije i na koncu bili prihvaćeni”, rekao nam je Leo Vinković iz Studija 33 te otkrio da su brend nazvali “OINK”.

Službena stranica Studio 33

Novom ambalažom kupcu se nastoji sugerirati odnos prema uzgoju crnih svinja i vrhunskoj kvaliteti suhomesnatih proizvoda. Upravo iz tog razloga, osmišljen je set ilustracija kreiranih u tehnici linoreza koja nudi poseban osjećaj ručnog rada i majstorstva, tj. zanata (craft). Osim autentičnosti, ilustracije prezentiraju i paletu proizvoda te direktno evociraju kupca na razmišljanje o proizvodima koje OINK nudi, na njihove okuse i teksture.

Službena stranica Studio 33

“Proizvodi autohtone pasmine crne slavonske svinje nisu toliko zastupljeni na tržištu, a klijent je svojom ambalažom težio prezentaciji koja će evocirati kvalitete njihovih proizvoda”, kaže dizajner Vinković, dodajući kako proizvodi vakuumiranjem čuvaju svoju svježinu i vijek trajanja, a novi način isporuke proizvoda i njegova ambalaža ostavit novi dojam na kupca brenda OINK.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 19:29