Osim sve više kuharica koje se ovih dana pišu među našim gastro blogerima, domaća je scena dobila i prve posebno dizajnirane proizvode gastronomske tematike. Hrvatska blogerica s berlinskom adresom i autorica kuharice "Jutra", Edita Šimić koja stoji iza bloga Kuživancija, sa svojim je pratiteljima ovih dana, naime, podijelila vijest kako je u suradnji s berlinskom dizajnericom Frauke Buschmeyer kreirala sasvim posebne pregače. Njezini su se pratitelji oduševili idejom i Editine su pregače instantno postale najtraženiji kuhinjski dodatak na Instagramu.
Ono što njezine pregače razlikuje od onih koje na koje smo navikli jest činjenica da su u potpunosti napravljene od lana, da je svaka pregača ručno šivana te je u svaku uložena posebna pažnja. Na svom je Instagram profilu Edita napisala i kako je htjela da njezine pregače podsjećaju na haljine te da, kada joj dođu gosti, u njima može provesti cijelu večer i osjećati se posebno. Zajedno s dizajnericom, inače njezinom dugogodišnjom prijateljicom i vlasnicom Studio Blanche Berlin, osmislila je koncept koji je zahtijevao prije svega, kvalitetan materijal i izvedbu, a na ideju ju je, dodaje, natjeralo to što i sama već godinama traži savršenu pregaču. Uz sve što ove pregače čini posebnima, tu su i simpatična imena. Edita je naime, pregače u tri boje sasvim spontano nazvala Šipak, Celer i Borovnica.
"Frauke je moja prijateljica koju sam upoznala kada sam preselila u Berlin i koja je inače diplomirana dizajnerica. Jedno vrijeme je radila u Parizu te u Berlinu kao glavna dizajnerica za Lala Berlin, ali odlučila je ipak pokrenuti svoj posao te danas pod imenom Studio Blanche Berlin kreira odjeću za djecu i kreće s odjećom za odrasle. Sve radi sama, ima svoj studio i sva sreća pristala je na pregače. Naša filozofija u kupovanju i poticanju manjih proizvođača se u svakom smislu poklapa tako da zaista dijelimo jako puno zajedničkih ideja.
Dosta smo dugo tražile materijal baš zbog boja i naravno teksture. Inzistirale smo na lanu koji je lepršav i lijepo pada. Naišle smo na predivne boje i iskombinirale od ponuđenog. Nekako sam htjela ostati u svom spektru nijansi, tako da su boja cigle i roza bile kompromis s moje strane, ali na kraju je kombinacija ispala pun pogodak.
Vjerujete li mi da sam imena smislila prije nego sam ih objavila? Nisam puno razmišljala o njima! Svakako se nadam da predstavljaju moju filozofiju u kuhanju i usudila bih se reći radost… Ne želim ostaviti dojam da je ženama mjesto u kuhinji i evo vam sada pregača pa kuhajte, već upravo suprotno! Želim podsjetiti na važnost kuhanja, rituale i druženja. Kada bismo samo bile svjesne koliko svaka stanica našeg tijela voli ritual, pridavale bismo im više pažnje", rekla nam je.
Ono što svakako nije očekivala, objašnjava, jest činjenica da će baš svi primjerci pregača nestati u nevjerojatno kratkom roku. Naime, Editini pratitelji toliko su se oduševili idejom da posjeduju ovaj jedinstveni primjerak obaveznog kuhinjskog dodatka da su baš svi primjerci pregača po cijeni od 340 kuna rasprodani u samo jednom danu.
"Htjela sam samo dodatnu priču koja se veže uz kuharicu. Drago mi je naravno da sam pogodila. Mi jesmo napravile nešto manju kolekciju čisto da ostvarimo moju želju i vidimo kako će proći, ali nisam očekivala da će se sve rasprodati u manje od 24 sata", rekla je Edita.
Osvrnula se i na domaću blogersku scenu te dodala kako smatra da je publika odavno spremna na novitete te kako su dokaz tome i kuharice na pisanje kojih se odlučuje sve više gastro blogera. Rekla je i kako intenzivno radi na svojoj drugoj kuharici te kako bi ona trebala izaći iduće godine, a najavila je i novu suradnju.
"Sada najprije izlazi još jedna merch suradnja početkom 12. mjeseca, nakon toga ponovo dolaze pregače u prodaju, posljednje za ovu godinu. A nova godina donosi i nove ideje i nove snove, zar ne?"
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....