Vrijedni đaci

Ovo su tri najbolje škole drugoga izdanja obrazovnog programa Coca-Cole HBC Adria

 Skynesher/Getty Images
U novom izdanju čak je 1.286 učenika steklo vještine za uspješniji izlazak na tržište rada

Završeno je drugo izdanje besplatnoga obrazovnog programa Raise the Bar Youth, u kojemu je tijekom prvoga polugodišta ove školske godine sudjelovalo 1.286 učenika završnih razreda srednjih škola s turističkim i ugostiteljskim usmjerenjima. U program koji organizira i provodi Coca-Cola HBC Adria s ciljem unapređenja vještina i znanja učenika te njihova usklađivanja s potrebama poslodavaca u sektoru ugostiteljstva i turizma ove se godine uključilo 47 škola iz cijele Hrvatske.

"Ponosni smo što smo drugim, unaprijeđenim izdanjem programa obuhvatili još veći broj učenika te što smo im omogućili da, učeći od najboljih stručnjaka i vrhunskih profesionalaca, usvoje znanja i vještine koje će im pomoći pri izlasku na tržište rada. Dosad je u programu sudjelovalo više od 2.200 mladih koji će svoju karijeru graditi ili je već grade u sektoru ugostiteljstva i turizma. Raduje nas što smo ih imali priliku podržati u tome dijeljenjem znanja o komunikaciji, timskome radu, financijskoj pismenosti, poslovnome planiranju i samozapošljavanju", istaknuo je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.

U nagradnome dijelu programa natjecalo se 28 škola čiji su učenici odslušali svih pet modula i riješili pripadajuće kvizove znanja. Najbolje rezultate ove je godine ostvarila Ekonomska i trgovačka škola Čakovec te su njezini učenici zaslužili novčanu nagradu u iznosu od 5.000 eura. Obrtnička škola Požega zauzela je drugo mjesto i osvojila nagradu od 3.000 eura, dok su treće mjesto i nagrada od 2.000 eura pripali Ekonomskoj i turističkoj školi Daruvar. Učenici tih triju škola u najvećemu su broju sudjelovali u programu i ostvarili najbolje rezultate na kvizovima te će, uz novčane nagrade, u njihovim školama Coca-Cola HBC Adria organizirati i predavanja masterclass.

Predavanje masterclass ove je godine zaslužila i Turističko-ugostiteljska i prehrambena škola Bjelovar, u kojoj je najveći broj učenika odslušao svih pet modula programa, a prema rezultatima kvizova zauzeli su visoko četvrto mjesto.

Raise the Bar Youth treći je program strateške platforme Raise the Bar Adria čiji je cilj uskladiti vještine i znanja ugostiteljskih i turističkih djelatnika s potrebama poslodavaca. Program je razvijen na temelju rezultata istraživanja koje je provela agencija Ipsos među ravnateljima, profesorima, učenicima i bivšim učenicima ugostiteljskoga usmjerenja, koji su istaknuli vještine i znanja koje smatraju nedovoljno zastupljenima u redovitome obrazovnom programu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 20:54