Tate&Lyle‘s Golden Syrup, najpoznatiji stanovicima Velike Britanije, posebice tamošnjim bakama, proizvod je pakiranje za koji se nije mijenjalo čak punih 150 godina. A onda su ovih dana kupcima odlučili predstaviti novi dizajn.
Svih ovih godina sirup od šećera i vode dolazio je u zelenim limenkama sa slikom mrtvog lava. Etiketa je osmišljena još 1885. godine, a inspiracija je bila biblijska priča o borbi Samsona i lava. Kako su najavili proizvođači, limenka će i dalje ostati ista, ali će zato plastično pakiranje biti sasvim drugačije. Na njemu će se nalaziti ilustracija lavlje glave i pčele u malo drugačijem stilu. Dizajn su odlučili promijeniti unatoč savjetima dizajnera da to ne čime.
"Naš novi, osvježeni dizajn prikladan je ovom modernijem dobu. Nova pakiranja stvorena su za nostalgične Britance koji godinama vole i koriste naš proizvod i još su praktičnija" poručili su iz Tate&Lyle‘sa.
Mnogim Britancima ova promjena se ne sviđa, a nije im drago niti što tvrtka u 2024. godini, kada bi briga o okolišu trebala biti na prvom mjestu, prelazi na plastiku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....