VIJESTI SA SCENE

Popularna zagrebačka mesnica u iduća dva mjeseca otvara se na još tri lokacije

 Salty Business/
Denis Matijević, vlasnik The meata, najavio je velike vijesti i otkrio kako uskoro planira povezivanje mesnice s poznatim brendom

U travnju prošle godine zagrebačka Vlaška ulica dobila je novu butik mesnicu i mjesto na kojem se može kupiti svježe slavonsko meso tvrtke Mesoprerada, ali i dry aged steakovi te probrani proizvodi kao što su kvalitetni miksevi začina, maslinova ulja, ajvari, tjestenine, vino i pivo.

Sada je Denis Matijević, vlasnik The meata, najavio kako uskoro otvara još tri mesnice u Zagrebu, jednu krajem siječnja, a druge dvije u veljači. Nakon toga, rekao je za Jutarnji list, planira otvaranje još nekoliko poslovnica. Za sada još uvijek nije poznato gdje će se točno nove mesnice otvoriti.

image
Salty Business/

Osim toga, kako piše Jutarnji list, početkom godine Matijević je ušao i u vlasničku strukturu Fisherije, poznatog brenda ribljih proizvoda, koji za sada ima pet poslovnicama u različitim dijelovima Zagreba, a najavio je i povezivanje The meata i Fisherije.

Kako nam je rekao u travnju prošle godine, The meat mesnica od samog početka zamišljena je kao mjesto na kojem svaki gurman može pronaći nešto za sebe, ali i kao mjesto za sve one koji zbog posla ne stižu do obližnjih tržnica Dolac ili Kvatrić te u popodnevnim satima traže kvalitetan komad mesa za večeru. Fisherija, pak, kupcima nudi smrznutu ribu, ali i proizvode kao što su marinirani morski plodovi, gotove salate i slični proizvodi. Povezivanje ta dva brenda mogao bi biti više nego zanimljiv poslovni potez.

image
Salty Business/
image
Salty Business/
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 11:48