Koncept liste čekanja puno je lakše shvatiti kada je riječ o luksuznim predmetima poput najnovijeg mobitela, limitirane serije dizajnerskih torbi ili automobila koji je posljednji krik tehnologije. No, u New Yorku svaki tjedan listu čekanja od desetak tisuća ljudi ima jedan sasvim neočekivani proizvod - uštipak! Točnije, riječ je o uštipcima pekare Kora koja svojim proizvodima od prženog tijesta odaje počast kulturi Filipina.
Osnivači pekare Kimberly Camara i Kevin Borja oboje su ostali bez posla u ugostiteljstvu uslijed posljedica ekonomske krize uzrokovane globalnom pandemijom. Kimberly Camara, koja je zanat izučila na Kulinarskom institutu Amerike, s viškom vremena i željom da predstavi filipinsku kuhinju svojim pratiteljima na društvenim mrežama počela je pripremati uštipke i prodavati ih preko Instagrama. Nadahnuti omiljenim jelima koja je za nju pripremala njena baka Corazon i pripremljeni sa sastojcima kao što je ube, ljubičasto korjenasto povrće iz porodice slatkog krumpira s okusom koji podsjeća na vaniliju, uštipci su ubrzo privukli pozornost njujorških foodieja.
U kuhinji svog stana u Queensu Kimberly je počela u dvije friteze pržiti sve veći broj uštipaka za narudžbe koje su pristizale u njen inbox, a koje su potom ona i njen poslovni partner Kevin osobno dostavljali diljem New Yorka. Vijest o njihovim uštipcima proširila se poput požara, a sve veće narudžbe dovele su do toga da u ljeto 2020. osnuju Koru, pop-up pekaru koju su zapazili ne samo ljubitelji prženog tijesta, nego i mediji pa su tako o njima pisale sve veće tiskane i online publikacije poput New York Timesa, Eatera, Esquirea, Bon Appetita i slično.
S obzirom na nevjerojatnu potražnju, u godinu dana otkako rade, Kimberly i Kevin su iz stana u Queensu svoje friteze preselili u pravu kuhinju u kojoj svaki dan prže meko tijesto i pune ga kremama koje u sebi skrivaju začine i namirnice bez kojih filipinska kuhinja ne može.
Svaki ponedjeljak u tri poslijepodne na svojim stranicama otvaraju narudžbe i to za pet različitih okusa uštipaka koje su pripremili za taj tjedan i spakirali u takozvani Sari-Sari box. Pritom kupci moraju biti brzi i učinkoviti jer se uštipci prodaju brzinom svjetlosti, a tko se predugo premišlja, lako ostane bez dugo željenog deserta za koji je potrebno izdvojiti 32,50 dolara odnosno 205,78 kuna za kutiju od pet uštipaka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....