Masno i slasno

Predstavljamo vam jedine punjene uštipke na svijetu s listom čekanja od 10 000 foodieja!

 Getty Images/istockphoto
Pekara Kora u New Yorku probija rekorde s potražnjom za njihovim uštipcima s okusima Filipina
image
Kora pekara

Koncept liste čekanja puno je lakše shvatiti kada je riječ o luksuznim predmetima poput najnovijeg mobitela, limitirane serije dizajnerskih torbi ili automobila koji je posljednji krik tehnologije. No, u New Yorku svaki tjedan listu čekanja od desetak tisuća ljudi ima jedan sasvim neočekivani proizvod - uštipak! Točnije, riječ je o uštipcima pekare Kora koja svojim proizvodima od prženog tijesta odaje počast kulturi Filipina.

Osnivači pekare Kimberly Camara i Kevin Borja oboje su ostali bez posla u ugostiteljstvu uslijed posljedica ekonomske krize uzrokovane globalnom pandemijom. Kimberly Camara, koja je zanat izučila na Kulinarskom institutu Amerike, s viškom vremena i željom da predstavi filipinsku kuhinju svojim pratiteljima na društvenim mrežama počela je pripremati uštipke i prodavati ih preko Instagrama. Nadahnuti omiljenim jelima koja je za nju pripremala njena baka Corazon i pripremljeni sa sastojcima kao što je ube, ljubičasto korjenasto povrće iz porodice slatkog krumpira s okusom koji podsjeća na vaniliju, uštipci su ubrzo privukli pozornost njujorških foodieja.

U kuhinji svog stana u Queensu Kimberly je počela u dvije friteze pržiti sve veći broj uštipaka za narudžbe koje su pristizale u njen inbox, a koje su potom ona i njen poslovni partner Kevin osobno dostavljali diljem New Yorka. Vijest o njihovim uštipcima proširila se poput požara, a sve veće narudžbe dovele su do toga da u ljeto 2020. osnuju Koru, pop-up pekaru koju su zapazili ne samo ljubitelji prženog tijesta, nego i mediji pa su tako o njima pisale sve veće tiskane i online publikacije poput New York Timesa, Eatera, Esquirea, Bon Appetita i slično.

S obzirom na nevjerojatnu potražnju, u godinu dana otkako rade, Kimberly i Kevin su iz stana u Queensu svoje friteze preselili u pravu kuhinju u kojoj svaki dan prže meko tijesto i pune ga kremama koje u sebi skrivaju začine i namirnice bez kojih filipinska kuhinja ne može.

Svaki ponedjeljak u tri poslijepodne na svojim stranicama otvaraju narudžbe i to za pet različitih okusa uštipaka koje su pripremili za taj tjedan i spakirali u takozvani Sari-Sari box. Pritom kupci moraju biti brzi i učinkoviti jer se uštipci prodaju brzinom svjetlosti, a tko se predugo premišlja, lako ostane bez dugo željenog deserta za koji je potrebno izdvojiti 32,50 dolara odnosno 205,78 kuna za kutiju od pet uštipaka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 19:15