SPLITSKI ADVENT

Predstavljeni specijaliteti na Adventu Prokurative, nudit će se bakalar, fritule i slasni sendviči

Advent će na ovoj splitskoj adresi trajati od 1. prosinca do 4. siječnja

U METRO centru u Splitu predstavljeni su gastronomski specijaliteti koji očekuju posjetitelje Adventa Prokurative u Splitu koji počinje u nedjelju, 1. prosinca i traje do srijede, 4. siječnja 2025. godine. Advent će se ove godine sastojati od četiri kućice – Bajamonti, Pizzeria Sette Sorelle, Debeli vepar i Pizzeria Portas. Tvrtka METRO Hrvatska ponosni je pokrovitelj Adventa Prokurative.

image
Ustupljena Fotografija/

"Misija METRO-a je osnažiti hrvatski ugostiteljski sektor pružanjem podrške, resursa i rješenja koja odgovaraju njihovim potrebama. Zato nam je iznimno drago što smo bili domaćini prvog pre-tasting događanja u povijesti splitskog adventa kako bi i time podržali naše partnere u Splitu tijekom zimskog perioda koji se tradicionalno smatra periodom niže aktivnosti na Jadranu. Adventska događanja prilika su za privlačenje posjetitelja na obalu izvan ljetne sezone, a METRO je pružio podršku ugostiteljima u odabiru visokokvalitetnih namirnica iz našeg širokog asortimana", izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska

image
Ustupljena Fotografija/
image
Ustupljena Fotografija/

Svaka kućica predstavila je po dva jela iz svoje ponude koju je pripremila. Bajamonti je tako predstavio prasetinu i bakalar trokutiće, pizzeria Portas će, između ostaloga, ponuditi philly cheesesteak i Dubai bun. Pizzeria Sette Sorelle će posjetiteljima ponuditi tradicionalne dalmatinske fritule i Pancho sendvič, a Debeli vepar uštipke s džemom od malina i vepra spremljenog na Dioklecijanov način.

image
Ustupljena Fotografija/
image
Ustupljena Fotografija/
image
Ustupljena Fotografija/

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje oko 25 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 13:55