I ove godine trgovački lanac Kaufland provodi hvalevrijednu akciju u sklopu koje javnim osnovnim školima diljem Hrvatske daruje godinu dana besplatnog voća i povrća za njihove učenike. Za razliku od prethodnih godina, Kaufland je u ovom izdanju natječaja pojednostavio proces prijave koja više ne uključuje kreativni zadatak, nego je za sudjelovanje dovoljno prijaviti svoju javnu osnovnu školu putem web obrasca u periodu od 8. do 28. travnja 2024.
Nakon što zaprime prijave, iz Kauflanda će pozvati sve kupce da daju svoj glas za školu koja se prijavila na natjecanje. Naime, na službenoj stranici Kauflanda od 2. do 21. svibnja bit će dostupna poveznica putem koje će kupci moći odabrati školu kojoj žele dati svoj glas.
Kao i prijašnjih godina, za svaku trgovinu Kauflanda u Hrvatskoj i logističko-distributivni centar odabrat će se po jedna partnerska osnovna škola te šest dodatnih javnih ustanova koje se isključivo bave pružanjem osnovnoškolskog obrazovanja djeci s teškoćama u razvoju kojima će njihova lokalna trgovina svaki tjedan donirati svježe voće i povrće. Za sve javne osnovne škole koje pobijede na natjecanju i time postanu Kaufland škola ViP, Kaufland će za cijelu sljedeću školsku godinu (2024./2025.) utorkom pripremiti svježe voće i povrće prema unaprijed dostavljenom rasporedu. Količine voća i povrća (odnosno samo voća ako škola navede da ne može preuzimati povrće) računaju se prema broju učenika prijavljenom u natjecanju, pri čemu je za svakog učenika osigurano ukupno 200 g voća i povrća (odnosno samo voća) tjedno.
Kaufland škola ViP organizira s ciljem razvijanja svijesti djece i roditelja o kvalitetnoj prehrani i važnosti pravilnog odabira namirnica: „Nadamo se da smo promjenom procesa ove godine školama olakšali postupak prijave za Kaufland školu ViP te očekujemo još više prijava. Sa školama surađujemo već dugi niz godina, podižemo svijest o zdravoj prehrani među roditeljima i djecom te osiguravamo zdrave obroke za školarce, a do sada smo kroz ovaj projekt donirali više od 840 tona voća i povrća“, izjavila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija Kauflanda.
Sve informacije o projektu, kao i pravila natjecanja dostupna su na službenoj stranici Kauflanda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....