Starbucks više nije znao na koji način doprijeti do talijanskog tržišta pa su odlučili lansirati novu liniju napitaka među kojima je kava s maslinovim uljem, a izvršni direktor Howard Schultz kaže da je "neočekivani, baršunasti, putrasti okus... poboljšao kavu i lijepo se zadržao na nepcu".
Starbucks trenutno ima dvadesetak kafića u Italiji. Asortiman Oleato, koji kreće u prodaju u Italiji, uključuje ledeni espresso i bijelu kavu s maslinovim uljem i "pjenicom od zobenog mlijeka". Bit će tu i cold brew kave (hladno pripremljena kava) u kojoj se "svilenkasta infuzija ekstradjevičanskog ulja Partanna s pjenom slatkog vrhnja od vanilije... polako prelijeva kroz napitak".
Iako Starbucks kave nemaju previše veze s talijanskom percepcije "prave kave" nismo sigurni kako će maslinovo ulje u kavi "sjesti" Talijanima kojima je u genetskom kodu kultura ispijanja kave. Ipak, Italija privlači milijune turista i moguće je kako će potražnje za ovim proizvodima biti, ako analiziramo američke prehrambene navike. Ipak, potrebno je razlučiti Starbucks proizvode na bazi kave od primjerice talijanskog espressa jer jedno s drugim nema previše poveznica.
Iz Starbucksa su uvjereni u apsolutni trijumf novih proizvoda, a Schultz dodaje kako nikad nije bio uzbuđeniji i oduševljeniji u ovih 40 godina karijere. .
Dodatak maslinovog ulja u kavi opravdali su logikom da je maslinovo ulje ključni sastojak mediteranske prehrane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....