VIRALNI HIT

Svi pričaju o nestašici popularnog sladoleda od pistacije, oglasili se iz Submarinea i Bread Cluba: "Mi imamo pistaciju"

Ekipe iz McDonald‘sa, Submarine restorana i pekarnice Bread Club glavni su akteri rasprava o pistaciji na Instagramu

Koristite li društvene mreže barem pola sata dnevno, vjerojatno ste do sada naišli na Instagram profil Dude With Sign kreatora sadržaja Setha Philipsa, koji na svoj prepoznatljiv način progovara o svakodnevnim problemima. Seth, naime, na komad kartona ispisuje poruke, fotografira se na usputnom mjestu u gradu, sve objavi na svom Instagram profilu i skuplja na tisuće lajkova korisnika Instagrama u cijelom svijetu.

A kad već koristite društvene mreže i čuli ste za ‘lika sa znakom‘, onda ste ovih dana vjerojatno naletjeli i na postove o sladoledu od pistacije iz McDonald‘sa. U ponudu su ga u poznatom lancu brze hrane uveli tek nedavno, a onda, samo nekoliko dana kasnije, naišli na problem. Ljudi su toliko poludjeli za kombinacijom njihovog sladoleda iz aparata s preljevom od pistacije da su ostali bez svih zaliha.

Nastala je totalna pomutnja pa su, marketinški dobro iskoristivši priliku, iz McDonald‘sa na svoje društvene mreže postavili zabavnu objavu. Imitirajući Setha Philipsa s početka naše priče, na komad kartona napisali su: "Di je nestao pistachio?" i izazvali brojne reakcije svojih gostiju i korisnika Instagrama. No, da bi stvar bila još bolja, ekipa iz zagrebačkog burger bara Submarine odlučila im je odgovoriti pa su i oni postavili objavu u istom stilu.

Na njihovom kartonu stajao ja natpis: "Mi imamo pistachio", aludirajući na to da i oni u ponudi imaju sladoled od pistacije. Njihov je nešto drugačiji od McDonald‘sovog, jer radi se ručno i od tek nekoliko sastojaka, kako stoji na njihovoj stranici.

I kada smo mislili da je prepiska putem kartonskih natpisa gotova, u igru se ubacila i ekipa iz pekarnice Bread Club, koja je na svom Instagram profilu također objavila fotografiju na kojoj njihov djelatnik drži natpis: "Mi imamo pistachio". U opis fotografije dodali su: "Dragi McDonald‘s Hrvatsa i Submarine burger, volimo vaš sladoled, ali tvrdimo da je naš cruffin pistachio najbolji u gradu."

Sve tri objave postale su totalni hit na Instagramu i nastala je prva viralna kampanja oko, čega drugog, nego pistacije. Ekipa na društvenim mrežama dobro se nasmijala, neki su kroz komentare dodali pokoju kritiku na račun spomenutih brendova, drugi pohvalu, a marketinški stručnjak ili stručnjaci koji su ovo osmislili, nadamo se, dobit će barem jedan sladoled ili cruffin od pistacije, ako ne i povišicu na račun ove ideje.

Nakon objave ovog teksta, još je nekoliko poznatih brendova objavilo simpatičnu poruku na ovu temu. Na natpise vezane za pistaciju naišli smo na profilima na društvenim mrežama Croccantina, Palačinke.hr, La Turka, pa čak i AutoZubaka, čija se djelatnica fotografirala ispred automobila zelene boje držeći u rukama natpis: "Nemamo pistachio, ali imamo sličnu boju".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. rujan 2024 13:58