![36100025](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2025/01/23/k_36100025_640.png)
Tvrtka Cadbury, najveći britanski proizvođač slatkiša, nedavno je lansirala svoju mliječnu čokoladu u novom, limitiranom pakiranju i ponovno pokupila simpatije kupaca u tamošnjim supermarketima. Naime, nova linija posvećena je neopjevanim herojima svakodnevnog života koji nam često uskoče i odrade veći dio posla, bez ozbira na zanimanje i aktivnost, pa je ambalaža dizajnirana tako da upravo ti heroji uvijek dobivaju dio čokolade koji im zapravo i pripada.
Pakiranja čokolade su različita i na njima je čokolada jednostavnom ilustracijom podijeljena na dijelove različite veličine, pri čemu je jedino pošteno da najveći pripadne, primjerice, onome tko je vozio, kuhao ili obavio nabavku namirnica, manji dio onome tko je navigirao, očistio kuhinju nakon kuhanja ili nosio namirnice do automobila, a najmanji onome tko je cijelim putem spavao, tko je ručak ili večeru samo pojeo ili onome tko je vrećice pune namirnica samo pretražio.
Ovakvo pakiranje čokolada, naravno, najviše se sviđa svima onima čiju dobru volju najčešće uzimamo zdravo za gotovo, poput dežurnih vozača u ekipi, organizatora svakog putovanja ili najvećeg čistunca u obitelji, zbog kojeg kuća ili stan uvijek blistaju.
Čokolade dolaze u 12 različitih varijanti i u pitanju je, dakle, limitirano izdanje pa, ako se ovih dana nađete u Engleskoj i tražite neki jednostavan, mali znak pažnje za ljude koji vam uvijek uskaču, umjesto magneta ili razglednice, možda bi Cadbury čokolada mogla biti još simpatičniji izbor.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....