Dodatno proširenje

Uspješna akvizicija Fisherije i The Meata: Ne misle stati na mesu, ribi, mliječnim proizvodima i vinu

Kako su najavili prilikom objave ove velike vijesti, nije isključeno da se nova Grupa i dodatno proširi asortimanom proizvoda

Ovaj je tjedan u prostoru vinoteke i wine bara Luma Wine and Friends na zagrebačkim Vrbanima održan domjenak i predstavljanje nove Grupe sa zajedničkom strategijom usmjerenja na visokokvalitetne proizvode s fokusom na HoReCa kanal prodaje i vlastite maloprodaje.

Grupa, čiji će formalni oblik biti definiran u narednim mjesecima, već sada počinje sinergiju između tvrtki koje su njezin sastavni dio, uključujući Bosnić, Fisherija, Slavonica, The Meat, LU-MA i Wine & Friends.

Zajedno, ove tvrtke ostvaruju godišnji promet skoro 30 milijuna eura, od čega je oko 30% ostvareno putem vlastitih maloprodaja, dok se preostalih 70% ostvaruje putem veleprodaje i distribucije, au kojoj je zaposleno oko 150 radnika.

"Želim podijeliti s vama zadovoljstvo zbog značajnog koraka koji smo napravili u posljednjim mjesecima. Kroz intenzivan rad na formiranju, spajanju i usklađivanju, stvorili smo Grupu koja donosi novu dimenziju našem poslovanju. Stvaramo snažnu Grupu s odlučnom strategijom usmjerenu na vrhunske proizvode s fokusom na HoReCa kanal prodaje i vlastitu maloprodajnu mrežu‘, izjavio je Denis Matijević, jedan od partnera.

image

Denis Matijević

Salty Business

Iz Grupe naglašavaju da će povezivanjem snaga, posebno u HoReCa segmentu, kupcima pružiti raznoliku paletu proizvoda - od ribe i morskih plodova, mesa i mesnih prerađevina, mlijeka i mliječnih proizvoda do vina i ostalih alkoholnih pića, a putem distribucijsko-logističke tvrtke, osigurat će kvalitetu i kontinuitet isporuka. Drugi ključni fokus Grupe bit će usmjeren na vlastite maloprodajne objekte, čiji broj prelazi 20 poslovnica, s jasnim planom proširenja.

Ističe se i najavljuje daljnji rad na formaliziranju Grupe u sljedećim mjesecima, s ciljem maksimalnog iskorištavanja potencijala koje ona donosi. Također, najavljuje se nove akvizicije u segmentu visokokvalitetnih proizvoda, što će dodatno obogatiti njihov portfelj i proširiti asortiman proizvoda koje nude kupcima.

image
Biljana Blivajs/Cropix

Inače, Fisherija ovih dana slavi peti rođendan. Prvu poslovnicu otvorili su tada na Tržnici Jarun, u Pakoštanskoj ulici.

"S jasnom vizijom da nismo klasična ribarnica, već nešto novo i drugačije, predstavili smo se Zagrepčanima. S policama punim novog ribljeg asortimana, škrinjama koje vrve filetiranom i očišćenom ribom, olakšali smo brojnim kupcima pripremu, ali i povećali konzumaciju te zdrave namirnice u vašim domovima. Iznimno nam je drago što smo u svega pet godina otvorili dodatnih 7 poslovnica na području glavnoga grada, ali i lansirali naš sushi to go. S ponosom i puno entuzijazma radimo na proširenju", objavili su tim povodom iz Fisherije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 19:41