Nakon vijesti da se zatvara Friday Pie Shop, slastičarnica posvećena američkim pitama, društvenim mrežama odjeknula je još jedna objava o zatvaranju - ovaj put slastičarnice poznate po francuskim kolačićima - macaronsima. Slastičarka Marija Jelačić, vlasnica brenda Macarons by Marija najavila je zatvaranje svoje slastičarnice na lokaciji u Dobri dol 49, što će rastužiti sve koji su prije ili poslije šetnje najvećim zagrebačkim parkom svraćali po slastice upravo u njenu radnju.
"Imam s vama za podijeliti dvije vijesti. Prva je da od danas zatvaram Dobri dol i nećete više imati prilike tamo kupovati slastice, a druga stvar je što sam do kraja godine ja vlasnica Macaronsa, a onda bih ga htjela prepustiti u neke druge, sigurne ruke, odnosno njega stavljam u prodaju", istaknula je Marija Jelačić u dirljivom obraćanju svojim kupcima i pratiteljima na Instagramu.
"Macarons je za mene kao beba i (...) zbog njega sam postala osoba kakva jesam", objasnila je Marija i dodala da se jednostavno više ne vidi u toj branši te istaknula da je u začecima novog projekta koji je vodi u drugom smjeru.
Podsjetimo, Marija Jelačić, koja je svoju karijeru u slastičarstvu započela u Dubravkinom putu i slastičarnici Mak na konac, svoj je prvi dućan otvorila 2018. godine u Ulici grada Vukovara, nedaleko od križanja s Avenijom Marina Držića. Svoje kupce osvojila je ukusnim macaronsima s različitim punjenjima, ali i personaliziranim slasticama koje su se pokazale kao odličan poslovni poklon. Nakon uspjeha njenih macaronsa, proizvodni pogon i dućan je prvo preselila u veći prostor u Baštijanovoj, a zatim ga unaprijedila u slastičarnicu u koju gosti mogu doći, sjesti i uživati u kavi i slasticama. Ponudu je ubrzo proširila i na razne torte i slastice poput Paris bresta ili pak punjenog choux tijesta. U jesen 2023. godine otvorena je dodatna lokacija u Dobrom dolu nedaleko parka Maksimir, a nedavno smo pisali o udruživanju sa slastičarom Lukom Soptom upravo na toj lokaciji.
"Hvala svima što ste kupovali do sada, kao i onima koji će i dalje kupovati i uživati u slasticama, a isto tako sam uvjerena da će se većini svidjeti i moj novi projekt i da ćemo se i dalje družiti, no možda ne u ovolikom broju", navela je Marija.
Prodavanje uhodanog ugostiteljskog brenda nije rijetka praksa, a predstavlja način kako određena mjesta mogu ostati na životu, rasti i razvijati se čak i kad idejni začetnici prerastu projekt ili radi raznih okolnosti budu primorani donijeti odluke o izlasku iz projekta. Primjer uspješnog preuzimanja brenda koji je već stekao naklonost javnosti slučaj je Katinog kruha bez glutena, koji je na noge osovila Katarina Komarica, a zatim preuzela i dalje razvila Iva Zovko, a koji još uvijek uspješno posluje. Nadamo se da će se takav slučaj ponoviti i s Macarons by Marija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....