Doznajte kako je nastao proizvod napravljen od posebne vrste organoleptičkog neutralnog materijala, a ujedno je i promotivni materijal, brošura i dar
Nekapnica, imenica u 1. licu ženskog roda, pojam je za napravicu koja se utakne u grlić vinske boce radi sprečavanja kapanja vina pri serviranju. Izraz je to koji je 2012. godine dobio drugu nagradu dr. Ivan Šreter - nagradu za novu riječ u hrvatskom jeziku, a predložio ju je privatni poduzetnik Eduard Beg, 29-godišnji mladić koji stoji iza proizvoda. Osmišljena s ciljem da unaprijedi, poboljša, obogati te podigne ritual serviranja vina na višu i elegantniju razinu, nekapnica zapravo predstavlja nov i jedinstven način serviranja vina i već je prepoznata u vinskom i ugostiteljskom svijetu. Mladog poduzetnika upitali smo kako je nastala ideja o osmišljavanju proizvoda.
- Priča počinje na obiteljskoj večeri u restoranu u inozemstvu. Na naše iznenađenje, sommelier je pri serviranju vina u butelju umetnuo metalizirani disk pa vino pri ulijevanju nije kapalo. Na odlasku smo željeli kupiti taj disk, no rečeno nam je da nije na prodaju, da je preskup i ne koristi se jednokratno - prepričava anegdotu s početka priče. Obitelj Beg iz marketinške je branše i nakon tog događaja odmah su primijetili sve prednosti, ali i nedostatke spomenutog proizvoda, pa se u njima rodila želja za osmišljavanjem i proizvodnjom jeftinijeg, boljeg i konkurentnijeg proizvoda. Osmišljavanje i proizvodnja tako su počeli sa stajališta klijenta, što je svakako prednost.
- U osmišljavanju nekapnice iskoristili smo dugogodišnje iskustvo u grafičkoj i marketinškoj industriji pa smo od nje napravili spoj nekoliko promotivnih alata - objašnjava Eduard. Proizvod uz prvotnu namjenu praktičnijeg i elegantnijeg serviranja vina ima i marketinšku ulogu.
Nekapnica je tako i promotivni materijal, brošura ili dar. Za izradu tog efektnog proizvoda napravljenog od posebne vrste organoleptičkog neutralnog materijala treba otprilike 10-ak dana, od same narudžbe do finalnog proizvoda. Maleni papirić ili folija gotovo je neprimjetan, neupadljiv i savršeno se stapa s oblikom butelje, a može biti proziran ili u boji s otiskom. Korištenje nekapnice je jednokratno i time zadovoljava visoke higijenske standarde ugostiteljstva. Njezin jednostavan i minimalistički oblik pakiranja omogućuje implementaciju dizajna, loga i svih relevantnih informacija koje klijent želi, a postupak izrade počinje prikupljanjem promotivnih materijala.
- Klijenti nam ustupaju svoje materijale i logotipove kako bismo imali nit vodilju u osmišljavanju dizajna ambalaže nekapnice. Zatim kreće proces osmišljavanja idejnih rješenja koja šaljemo klijentu, a po kojima se on očituje. Nakon toga slijedi faza grafičke pripreme dizajna koji će ići u tisak, nakon čega slijedi dorada i rezanje u prepoznatljivi oblik, a sve završava slaganjem i pakiranjem dizajnerski personalizirane kutijice. Nekapnica ima i svoju verziju na engleskom jeziku, Dropless.
Proizvod je to koji je već oduševio mnoge regionalne vinarije i wine barove te hotele i restorane, a u skoroj budućnosti u planu je širenje na inozemno tržište.
Više o proizvodu i njegovu razvoju doznajte na web stranici www.nekapnica.hr
Foto: Sandra Šimunović/Hanza Media
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....