cool mjesto

Bio Boutique ima novo ruho na novoj adresi: S potpisom arhitektice Jane Piacun

 STUDIO ZELMANOVIĆ
U fokusu nije brand proizvoda, nego njegova kvaliteta pa je arhitektica odlučila pročistiti prostor od suvišnih informacija

Bio Boutique, mala hrvatska obiteljska kompanija s velikim planovima i zdravim namjerama, otvorio je svoja vrata na novoj adresi Trg Francuske Republike 6. Budući da različite brendove povezuje ideja o strogom odabiru prirodne, organske certificirane kozmetike - bez štetnih sastojaka, arhitektica Jana Piacun, koja je osmislila novi prostor Bio Boutiquea inzistirala je na tome da se upravo ta ideja postavi u prvi plan; filozofija dućana, pomni odabir svakog proizvoda koji se u njemu nalazi.

image
STUDIO ZELMANOVIĆ

Dizajn koji predstavlja logiku dućana: visoka kvaliteta proizvoda i ekološki standardi

U fokusu Bio Boutiquea nije brand proizvoda, nego njegova kvaliteta pa je arhitektica odlučila pročistiti prostor od suvišnih informacija, od dojma koji stvara eklektični spoj ambalaža proizvoda različitih brendova i otvoriti prostor jasnije komunikacije, mjesto na kojem će biti predstavljena logika dućana.

image
STUDIO ZELMANOVIĆ

Za razradu promotivnih materijala i grafika unutar prostora zaslužan je Studio Šesnić & Turković

Doslovnost te premise prenesena u prostor od 26 m2 funkcionirala je od prve prostorne skice: vertikalne metalne ljuske u punoj visini prostora iz ulazne perspektive skrivaju proizvode, usporavaju proces kupnje, postaju prostor komunikacije. Kretanjem kupaca, sa postepenim otkrivanjem priče koja stoji iza (ispred) proizvoda, otvara se drugi rakurs u kojem su svi artikli izloženi. Centralno u prostoru je smješten stol sa postamentima na kojima su pozicionirani (za određeni vremenski period) značajni proizvodi, a stolci i klupa oko njega sugeriraju zaustavljanje i razgovor s osobljem.

image
STUDIO ZELMANOVIĆ

Proizvodi su "skriveni" u vertikalnim metalnim ljuskama, a kretanjem kupaca otvara se rakurs s izloženim artiklima

Za razradu i apliciranje promotivnih materijala te grafika unutar novog prodajnog prostora angažiran je Studio Šesnić&Turković. Slušajući koncept i viziju samog dućana, zaključili su da ga postojeći identitet ne prati na adekvatan način te da ga je potrebno promijeniti.

Oblikovani identitet nastoji prenijeti te vrijednosti kroz dizajn pritom vodeći računa da i promotivni materijali, baš kao i proizvodi, prate ekološke standarde u vidu upotrebe recikliranih materijala u svrhu očuvanja okoliša, a budući da je riječ o mjestu gdje se prodaju pomno odabrani vrhunski proizvodi sa nekim od najrigoroznijih europskih certifikata koji garantiraju kvalitetu sastojaka i gotovih proizvoda uz konačno odobrenje vlasnice, sa velikim iskustvom u farmaceutskoj industriji, dr. sc. Zvonimire Mikotić Mihun.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 05:17