Tvrtka IO Decor realizirala je prostor za sastanke u sklopu showrooma hrvatskog proizvođača električnih vozila u Svetoj Nedelji, u kojem kupci sudjeluju u proizvodnom procesu
Kako financijski neovisnim ljudima - ili, možda bolje rečeno, superbogatašima koji mogu imati praktički sve što požele, pa tako i superluksuzne, superbrze automobile, ponuditi drugačije iskustvo prilikom kupnje vozila iz snova? Jedinstven odgovor na to pitanje nudi hrvatski proizvođač električnih vozila, tvrtka Rimac automobili, koja je kupoprodajni proces podigla na višu razinu od dosad viđene.
Naime, budućem kupcu prvo se nudi obilazak tvornice i showrooma u Svetoj Nedelji te upoznavanje s proizvodnjom električnih automobila, nakon čega ga se, ako se odluči za kupnju, upućuje u konfiguracijsku sobu gdje mu se pruža mogućnost sudjelovanja u samom oblikovanju vozila. Ono što omogućava jedno novo iskustvo tijekom kojeg se aktiviraju sva osjetila kupca zapravo leži u transformaciji konfiguracijske sobe, smještene u sklopu showrooma gdje su izloženi poznati Rimčevi modeli Concept_One i C_Two.
UZORCI, MATERIJALI I BOJE
Kupac tako ulazi u reprezentativnu, ali monotonu, minimalistički dizajniranu prostoriju koja se, kad počne konfiguriranje električnog automobila, rotiranjem magnetiziranih zidnih panela i prekrivanjem velikih staklenih stijena tamnim zavjesama pretvara u ekskluzivnu, privatnu kreativnu igraonicu u kojoj kupac zajedno s timovima iz odjela dizajna i prodaje sam bira vanjske i unutarnje elemente svojeg vozila. Sve materijale i dijelove odabrane na virtualnom konfiguratoru, kao što su boja, sjedišta i paneli, može odmah vidjeti, napipati i namirisati jer su svi uzorci smješteni unutar manje prostorije skrivene iza rotacijskih panela.
Projekt konfiguracijske sobe realizirala je tvrtka IO Decor Roberta Bajsa u suradnji s tvrtkom Samsung Hrvatska čija je multimedijalna tehnologija ugrađena u sobu.
- Prostorija je prvotno imala manje od 30 kvadrata, ali smo izvlačenjem stijena prema showroomu dobili dodatnih 20-ak kvadrata. Ideja je bila da prostorija bude simetrična, a sastoji se od dva dijela, od kojeg je manji dio odvojen funkcionalnim rotacijskim stijenama. Unutar te manje prostorije smješteni su svi uzorci, materijali i boje koji se mogu koristiti kod figuracije automobila. Rotirajući paneli s jedne su strane magnetički, što znači da se rotiraju na stranu gdje su magnetizirani, a po njima su reprezentativni uzorci kože, alkantare, dijelovi karbona... - kaže Bajs.
“TAJNA VRATA”
Dizajnerski stol također je simetričan, a ističe se nogama izrađenim u logotipu tvrtke Rimac automobili. Smješten je na sredini prostorije, a sa svake strane mogu sjediti dvije osobe, što znači njih osam. Budući da kupci u konfiguracijskoj sobi mogu provesti i nekoliko sati, naglasak je na privatnosti i udobnosti. Tako su stolci presvučeni visokokvalitetnom tkaninom, a osmišljeni su poput fotelja.
Kompletan namještaj rađen je po mjeri od MDF-a, dok od materijala prevladava velikoformatna keramika visoke klase. Dominiraju sivi i bež tonovi koji se usklađeno, naizmjence, pojavljuju u interijeru, odnosno na namještaju, zidovima i stropovima. Takvi su i paneli. Gornja ploča stola iste je boje kao jedna strana rotirajućih panela, dok su noge lakirane u istu boju magnetiziranog panela s druge strane.
- S jedne strane prostorije su ormari s nišom unutar koje je Samsung TV sa sound barom, dok su na drugoj strani također ormari i još jedna niša s felgama i naplacima te dvije autosjedalice. Jedna od posebnosti su “tajna vrata”, odnosno prolaz skriven u ormaru, kako bi se izbjegao ulazak i izlazak kroz showroom - nastavlja Bajs.
Dodaje kako je prostor odvojen velikim staklenim stijenama, a ideja je bila da izgleda vrlo reprezentativno već od samog ulaska u showroom. Ipak, kada počne konfiguracija automobila, privatnost je moguće postići zavjesama na motoriziranoj karniši.
SVE SE VRTI OKO EMOCIJE
- Budući da kupci traže iskustveni doživljaj i da se u procesu kupnje puno toga vrti oko emocije, bili smo svjesni da trebamo ponuditi nešto drugačije. Tijekom istraživanja odlučili smo napraviti interaktivnu prostoriju u kojoj se kupcu omogućava aktivno uključivanje u proizvodni proces na detaljnoj razini, a mi smo tu da ga kroz emotivno i taktilno iskustvo usmjeravamo i pomažemo mu pri odabiru. Željeli smo da se kupac udobno smjesti, oslobodi svoj um i sudjeluje u tom kreativnom procesu vraćajući se u djetinjstvo kada je maštao o svojem automobilu iz snova. Sada ga može i ostvariti - zaključuje Krešo Ćorić, voditelj Odjela prodaje u Rimac automobilima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....