Šareni kokteli, vječno ljeto, beach i pool partyji. Zvuči kao idealna zabava za sve Kardashian i ostale svjetske trendseterice koje pod raznim heštegovima objavljuju fotografije na svim poznatim društvenim mrežama. Naravno, na fotografiji se ne smije biti bilo kakav i u bilo čemu. Kupaći kostimi, kao osnovni odjevni predmet, pomno se biraju, a upravo će se u toj eliti naći jedno hrvatsko ime - kao potpis na kupaćem kostimu.
Tu počinje hrvatsko-američka priča koja bi uskoro mogla značiti kruh za 50-ak hrvatskih obitelji.
Od hobija do brenda
Mlada poduzetnica, magistrica ekonomije iz Križevaca, Martina Kuntić prije godinu dana otvorila je tvrtku Dimora. Iako je ekonomistica, nije uspjela pronaći posao u struci pa se okrenula svojoj ljubavi - dizajnu. Od hobija je uskoro napravila posao i brend Agjamal koji upravo proživljava svjetski uspjeh.
- Trenutno sam jedina zaposlenica tvrtke, ali već u rujnu očekujem da će se situacija bitno promijeniti - priča Kuntić, koja kreira kupaće kostime, a za njihovo šivanje outsorsa krojačice.
Put prema uspjehu otvorio se prije dva mjeseca kad je boravila u SAD-u, točnije Las Vegasu, gdje je pronašla potencijalne investitore za širenje posla.
- Od 15. do 17. kolovoza opet se predstavljam u Las Vegasu na iznimnom modnom događaju Mode Lingerie And Swim - Curvexpo. Prije dva mjeseca dogovorila sam potencijalne investitore pa bi se ovim posjetom Vegasu sve trebalo realizirati - kaže Kuntić i dodaje da očekuje investiciju od 200-tinjak tisuća dolara koja bi joj za sada bila dovoljna.
U rujnu planira zaposliti pet radnica, s vremenom će se posao širiti do konačnog cilja, a to je otvaranje tvornice.
Traženje prostora
- Svjedoci smo da tekstilna industrija ne proživljava najsretnije dane. Jako je puno nezaposlenih krojačica pa se veselim njihovom zapošljavanju. Moja želja jest da posao ponudim osobama iz okolice Križevaca, gdje planiram otvoriti tvornicu - kaže Kuntić. Mlada poduzetnica već se bacila na posao pronalaska adekvatnog prostora pa pregovara u križevačkom tehnološkom centru. Iako još uvijek ne može sa sigurnošću reći koliko bi novca trebala za taj pothvat, no očekuje da realizirati projekt tvornice za tri do pet godina, a u konačnici bi trebala otvoriti 50 radnih mjesta.
- Moram priznati da iako ima jako puno nezaposlenih krojačica, nije baš jednostavno pronaći radnice jer su kupaći kostimi zahtjevni za izradu - objašnjava.
Do sada je svoje kreacije prodavala putem web shopa i u nekim dućanima, a izvan Hrvatske imala je kupce u Srbiji. Iako će kupaći kostimi i dalje biti dostupni Hrvaticama, Martina će ipak svoju prodaju preusmjeriti uglavnom u SAD.
- Amerikancima je zanimljivo da se kupaći kostimi proizvode u Hrvatskoj, a sljedeći korak je predstavljanje u Rusiji - kaže Kuntić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....