ZAGREB - Unatoč jednoj od najžešćih ekonomskih kriza u posljednjih nekoliko desetljeća, vodeći globalni maloprodajni lanci uspjeli su povećati svoj promet za 5,5 posto. Tako je prema podacima konzultantske tvrtke Deloitte 250 najvećih svjetskih trgovačkih lanaca u protekloj fiskalnoj godini ostvarilo ukupni promet od 3,8 bilijuna dolara.
Izvještaj ove kuće pokazuje da je globalna recesija ipak utjecala na profitabilnost poslovanja koja se u sektoru maloprodaje smanjila sa 3,7 posto u proteklom razdoblju na 2,4 posto u ovom. U grupi deset najvećih lanaca koji ostvaraju više od 30 posto ukupne prodaje vodeći je i dalje američki Wal-Mart koji je ostvario promet od 401,2 milijarde dolara.
Slijedi francuski Carrefoure s prometom od 127,9 milijardi dolara, a treći je njemački Metro s prometom od 99 milijardi dolara. Metro je na trećoj poziciji zamijenio britanski Tesco.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....