TRGOVINA U SVIJETU

Promet u svijetu veći 5,5 posto

Holiday shoppers leave the Wal-Mart store in Fairfax, Virginia, early November 27, 2009 after taking advantage of the Black Friday discount sales. The National Retail Federation said it expected 134 million people to be out shopping on "Black Friday," the big shopping day after Thursday's Thanksgiving Day holiday, and the following Saturday and Sunday. AFP Photo/Paul J. Richards
 AFP

ZAGREB - Unatoč jednoj od najžešćih ekonomskih kriza u posljednjih nekoliko desetljeća, vodeći globalni maloprodajni lanci uspjeli su povećati svoj promet za 5,5 posto. Tako je prema podacima konzultantske tvrtke Deloitte 250 najvećih svjetskih trgovačkih lanaca u protekloj fiskalnoj godini ostvarilo ukupni promet od 3,8 bilijuna dolara.

Izvještaj ove kuće pokazuje da je globalna recesija ipak utjecala na profitabilnost poslovanja koja se u sektoru maloprodaje smanjila sa 3,7 posto u proteklom razdoblju na 2,4 posto u ovom. U grupi deset najvećih lanaca koji ostvaraju više od 30 posto ukupne prodaje vodeći je i dalje američki Wal-Mart koji je ostvario promet od 401,2 milijarde dolara.

Slijedi francuski Carrefoure s prometom od 127,9 milijardi dolara, a treći je njemački Metro s prometom od 99 milijardi dolara. Metro je na trećoj poziciji zamijenio britanski Tesco.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 09:51