PIŠE JURICA PAVIČIĆ

Gledali smo ‘Grof Monte Cristo: u prvom su planu raskošni setovi i dobri glumci. A redatelju je uspjelo ono što do sada nikom nije...

Grof Monte Cristo redatelja Alexandre de La Patelliere i Matthieu Delaporte

 Jerome Prebois/afp/profimedia/Jerome Prebois/afp/profimedia
Redatelju Bourbillonu uspjelo je mizogini lik pretvoriti u upečatljivu antijunakinju, a oko Dumasa izgraditi moderni, energični akcijski film

Francuska kinematografija ima lijep običaj da svakih desetak godina nanovo ekranizira pučke klasike. To vrijedi za niz popularnih francuskih pisaca, od Simenona do Victora Hugoa. Ali - ponajviše vrijedi za majstora povijesnog pustolovnog romana Alexandrea Dumasa.

Čovjek nekako ima osjećaj da se d‘Artagnan i tri mušketira stalno nekako opet pojavljuju na ekranu, ulazeći pod kožu svaki put nanovo novoj generaciji. Tako je i tijekom 2023./‘24. u kinima igrala dvodijelna verzija Dumasova "Tri mušketira" i "Milady" u režiji Martina Bourbillona koja nije bila samo dobra, bila je zaista prvorazredna. A ako Dumasovi mušketiri svako malo banu na naše ekrane, to začudo ne vrijedi za junaka druge...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 21:50