THE NATIONAL

Pjeva o blokadi i poniranju koje je umalo dovelo do raskida njegova braka. Ali i o tome kako je brak spasio...

The National, Leeds, 2019.

 Retna/avalon.red/Avalon/Profimedia/Retna/avalon.red/avalon/profimedia
Matt Beringer pjesmom ‘Laugh Track‘ sugerira da je ta bitka dobijena

Na proljetnom “First Two Pages Of Frankenstein” Matt Berninger je pjevao o blokadi iz koje INmusic headlineri The National nađoše izlaz na vrijeme i poniranje koje je umalo dovelo do raskida njegova braka. “Laugh Track” naslovom sugerira da je ta bitka dobijena, no može se tumačiti i kako se Berninger smije vlastitim pokušajima da prebrodi patnje i pronađe nadu u okruženju. Problem je što je ono što ga okružuje sve ružnije, luđe i gore. Ipak, pjesme su tople, ugodne i utješne premda će kao i na “proljetnom” albumu neke proći nezamijećeno.

U biti, možda je najuputnije ovogodišnja dva albuma The Nationala, čiji Bryce Dessner gostuje kod Sufjana Stevensa kao što je Sufjan gostovao The Nationalu na prethodnom izdanju, shvatiti poput priče o Dr. Jekyllu i Mr. Hydeu, a nismo li i svi mi “rođaci”, da u jednažbu ubacimo i Wilco, baš takvi? Kakvi god bili, “Laugh Track” je glazbeno vrlo lijep album s elegantnim gitarama, a Matt je sugestivan bariton koji se lako zavlači pod kožu slušatelja. Phoebe Bridgers u naslovnoj i Justin Vernon (Bon Iver) u “Weird Goodbyes” tek nenametljivo prate Mata, no zato (me) “Crumble” s Rosanne Cash o dobronamjernim, ali pogrešno shvaćenim riječima zaista mrvi u prah.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 01:57