Facebook je prilikom prošlotjedne objave svojih financijskih rezultata i rasta korisničke baze otkrio da prosječni korisnik na dan na Facebooku, Instagramu i Messengeru provede 50 minuta, prenosi New York Times.
Neto se prihod tehnološkog giganta u prvom kvartalu 2016. utrostručio na 1,5 milijardi dolara, dok je broj aktivnih korisnika na mjesec porastao na rekordnih 1,65 milijarde, no brojka koja je većinu iznenadila je brojka od 50 minuta provedenih na dan na društvenoj mreži te Instagramu i Messengeru.
Kada se pogleda prosječno vrijeme provedeno u uživanju u drugim aktivnostima u slobodnom vremenu prema Američkog biroa za statističku obradu radu to je više od svih drugih aktivnosti izuzev gledanja televizije i filmova.
Američki biro za statističku obradu rada dalje navodi da ljudi na dan provedu prosječno 19 minuta čitajući, 17 minuta vježbajući ili baveći se sportom, četiri minute družeći se s drugim ljudima. Facebook je ispred njih i to znatno.
Vrijeme provedeno na Facebooku tek je nešto manje od vremena utrošenog na prehranu koje iznosi 67 minuta na dan. 'Kada pogledate tih 50 minuta, to je ogromna količina vremena', kaže Ken Sena, analitičar u tvrtki Evercore koja se bavi analizom poslovanja internetskih tvrtki. 'Uobičajeno, kada platforma poveća korisničku bazu prosječno vrijeme na toj platformi padne jer novi korisnici nisu toliko aktivni.'
Prosječno vrijeme provedeno na Facebooku naraslo je tako s 40 minuta u 2014. godini na 50 u 2016. godini. Važno je za napomenuti da se ovdje radi o prosjeku te da neki korisnici na društvenoj mreži provode puno više vremena od toga. 'Oni rade izvrstan posao u zadržavanju ljudi na stranici', rekao je Sena.
Vrijeme provedeno na nekom servisu je najbolji pokazatelj angažiranosti i uključenosti. Facebookovih 50 minuta dozvoljava društvenoj mreži da dobro zarađuje na impresijama i oglasima (zabilježili su rast od 52 posto u odnosu na prošli kvartal uprihodivši 5,4 milijardi dolara). No, ono što je još važnije, dugo vrijeme provedeno na Facebooku omogućava društvenoj mreži da svoje korisnike jako dobro upozna, a kada je riječ o društvenim mrežama, Facebook vas najbolje poznaje.
Prema posljednjim podacima Facebook je daleko ispred konkurenciju u količini vremena provedenog na servisu. Korisnici na najbližem konkurentu, YouTubeu, provode 17 minuta na dan. Samo radi usporedbe, prosječni korisnik na Twitteru dnevno provede jednu minutu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....