Model za tržišta u najvećoj ekspanziji
Možda još uvijek netko greškom misli kako su Europa i SAD glavne preokupacije automobilskih proizvođača. Azija, Južna Amerika i istočna Europa su trenutno jedina perspektivna tržišta u skorijoj budućnosti. Tko tu zauzme danas pozicije, opstat će na tržištu i razvijati se, a ostali će životariti. Toga su svjesni u Peugeotu koji je već prošlog tjedna predstavio prve fotografije modela 301.
Riječ je o klasičnoj limuzini kompaktnog izgleda koja će se premijerno pojaviti na salonu u Parizu početkom jeseni, a onda krenuti u osvajanje većine svjetskih tržišta u razvoju. Peugeot je upravo na ovom modelu primijenio i nova pravila nomenklature kod model. Oni kažu da će neki potpuno novi model dobiti oznaku 01 na kraju, a samo će se mijenjati prva brojika, dok će zamjene za postojeći model i dalje nositi isti naziv. Konkretno, buduća zamjena za Peugeot 308 zvat će se također 308. Tako se nastoji ponovno uvesti red u nešto što postoji još od 1929. godine i zbog čega je i Porsche svoj model umjesto 901 morao nazvati 911.
Peugeot 301 dug je čak 4.44 metara, a nudi rekordnu prostranost na stražnjim sjedalima i volumen prtljažnika od 506 litara. Linija je prilično atraktivna i automobil ne izgleda nimalo jeftino, dapače. Kako se ne bi pomislilo da je riječ o drugorazrednom automobilu Peugeot je najavio serijsku ugradnju ABS-a, ESP-a, 4 zračna jastuka, pomoć pri kočenju itd.
Motori koji će se ugrađivati su oni posljednje generacije koji se mogu pronaći, primjerice, u novoj 208-ici. Tako će najslabiji motor u ponudi biti novi trocilindrični 1.2 VTi motor koji razvija 71 konj. Jači benzinac od 1.6 litara razvija 115 konja, dok će u ponudi biti i 1.6 litarski HDi dizel od 92 konja. Serijska oprema će biti bogata s klima-uređajem, audiosustavom, USB priključkom, parkirnim senzorima itd. Automobil će se proizvoditi u Španjolskoj, a u prodaju će krenuti 1. studenog ove godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....