Nevjerojatna priča

Marija se iz Zagreba vratila na rodni Pelješac i krenula raditi sladoled o kojemu sada priča cijela Hrvatska

Proizvodi Croccantino osvojili su stanovnike i posjetitelje Orebića, ali i žiri projekta ‘Startaj Hrvatska‘, kao i kupce SPAR trgovina

Ivan Borac i Marija Antunović, vlasnici slastičarnice Croccantino

 Miljenko Hegedić

Pelješcem već godinama kruži priča o najboljoj kavi i sladoledu na poluotoku, u jednom malom lokalu koji jednostavno morate posjetiti. Kako je ovaj dalmatinski poluotok postajao sve popularniji, gostiju je bilo sve više, a Croccantino je bio prvi na popisu ‘must visit‘ lokacija. Ima 15-ak stolova koji su uvijek puni, a u ljetnoj sezoni ćete i pričekati neko vrijeme da uhvatite slobodno mjesto. Pravi talijanski ‘gelato‘ upotpunjen hrvatskim dodacima glavni je i najtraženiji proizvod orebićkog Croccantina. No, od sada ćete u ovim vrhunskim hrvatskim proizvodima moći uživati diljem Hrvatske i tijekom cijele godine jer je upravo Croccantino odnio titulu HIT proizvoda 2022. u trećoj sezoni projekta "Startaj Hrvatska".

image

Ivan Borac i Marija Antunović iz Croccantina, Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska

Miljenko Hegedić

Od osmero ovogodišnjih finalista, upravo je Croccantino ostvario najbolje prodajne rezultate, a tim kojeg čine Marija Antunović i njen suprug Ivan Borac, napravili su najveći poduzetnički iskorak. Marija je Pelješanka iz Vignja, a njen suprug je pravi pelješki zet, koji je, poput mnogih prije njega, došao na ovaj predivan poluotok i poželio ga nikada ne napustiti. Njihov sladoled poseban je po tome što ga rade ručno, prema obiteljskoj recepturi, a u njemu nema gotovih baza niti umjetnih aroma. Koriste samo najkvalitetnije svježe pasterizirano mlijeko, mliječno vrhnje, sicilijanski pistacio, pijemontski lješnjak, a kolačići koje dodaju u sladoled (orasnice, amaretti, rogačići, krokanti) se rade po tradicionalnim receptima zbog čega imaju oznaku Hrvatski otočni proizvod. Čak i karamelu koju dodaju u sladoled kuhaju ručno!

Povratak na rodni Pelješac

Već 2014. godine znala je kako se radi vrhunski sladoled i to je znanje podijelila sa sumještanima s Pelješca. Iste godine otvorena je, sad već mnogima poznata, slastičarna Croccatino u Orebiću. To je značilo dati otkaz na sigurnom i dobro plaćenom poslu, vratiti se na rodni poluotok i pokušati živjeti od nečega sasvim drugačijeg. Neizvjesnost nije mučila bračni par, bili su uzbuđeni oko poduzetničkog pothvata, a isto tako su se odlučili i prijaviti u jedinstveni medijski projekt „Startaj Hrvatska“ koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV. Između više stotina malih poduzetnika i startupova, upravo je priča Marije i Ivana osvojila stručnjake koji stoje iza projekta "Startaj Hrvatska".

image

Finalisti jedinstvenog medijskog projekta ‘Startaj Hrvatska‘

Miljenko Hegedić

No, njihov put u projektu nije bio nimalo jednostavan jer nisu imali dovoljno kapaciteta za proizvesti velike količine sladoleda nužne za pozicioniranje u SPAR trgovinama. Potraga za proizvodnim prostorom u Zagrebu nije bila lagana i nekoliko puta su bili na rubu odustajanja od projekta, no Marija i Ivan nisu izgubili hrabrost i nadu te je naposljetku upravo njihov sladoled postao HIT proizvod.

Nova poduzetnička lica

- Titula HIT proizvoda je kruna našeg truda, rada i evolucije nas kao poduzetnika u ovom projektu. Donosi nam još veću prepoznatljivost na tržištu i vjetar u leđa jer tako veliki partner stoji iza nas i vjeruje u naš proizvod. To nam svakako daje dodatni kredibilitet na tržištu - ističe poduzetnica.

Ona i ostali finalisti potpisali su ugovor sa SPAR Hrvatska kojim su osigurali plasman svojih proizvoda u trgovinama u cijeloj Hrvatskoj.

image

Sladoledi Croccantino osvojili su kupce SPAR trgovina

Miljenko Hegedić

- Mali proizvođači iz cijele Hrvatske na ovaj način dobivaju tržišnu vidljivost, jer su im proizvodi dostupni u našim trgovinama diljem zemlje. Oni u nama imaju stabilnog partnera, koji će ih podupirati na njihovom poduzetničkom putu. Najveća vrijednost ovog projekta je pomoć i podrška manjim poduzetnicima da nađu svoj put i mjesto na tržištu, a Marija i njen Croccantino, kao i ostali sudionici, to su i dobili. Svi proizvodi ove treće generacije kandidata projekta "Startaj Hrvatska" već imaju vjerne kupce u SPAR-u, a sigurni smo da će osvojiti i nove - ističu iz SPAR Hrvatska.

Završetkom treće sezone uspješnog medijskog projekta ‘Startaj Hrvatska‘, hrvatska poduzetnička scena dobila je nova lica pred kojima su zasigurno veliki uspjesi, a prijave za četvrtu sezonu su otvorene na linku: Prijave (dnevnik.hr).


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji sa SPAR Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 05:18