Klizališta su danas jedan od glavnih aduta zimskih manifestacija i centar okupljanja posjetitelja svih generacija. Mjesta su to koja uvijek vrve ljudima, oko kojih se čuje smijeh i božićne pjesme, s kojeg slike i videi svakog dana pune društvene mreže, koja oživljavaju trgove, parkove, shopping centre, terase hotela i druge javne i privatne prostore, čineći ih društvenim središtima seznone.
Ice Wonderland poznati je brend koji već više od 10 godina donosi zimsku čaroliju klizališta na brojne lokacije, a ove godine na njihovim klizalištima koja su unazad par godina izvozili u više od 13 zemalja svijeta klizat će nekoliko milijuna ljubitelja klizanja. Ovogodišnje fotografije njihovih klizališta i ledenih parkova u Hrvatskoj smještenih od Varaždina i Zagreba pa sve do Dubrovnika obišle su javni prostor i oduševili male i velike ljubitelje klizanja koji su jedva dočekali isprobati led, te su uvrštena na brojne medijske popise lokacija koje ove zime morate posjetiti.
Do prije desetak godina središta zimskog manifestacijskog turizma bila su ponuda ugostiteljskih i prodajnih kućica. Mnogi Hrvati putovali su svake godine u inozemstvu posjetiti advente koji su imali mnogo bogatiju ponudu od naše. Danas to više nije tako. Ponuda temeljena na doživljajima i zabavi pretekla je sve ostale sadržaje, te su ona postala razlog privlačenja domaćih i stranih posjetitelja u Hrvatsku.
Da je to tako znaju i brojni gardovi organizatori Advenata koji su Ice Wonderland klizalištima obogatili Adventsku ponudu i privukli tisuće posjetitelja.
Unazad deset godina turistički i poslovno i sama sam posjetila gotovo sve Advente u Hrvatskoj, kao i brojne Advente u Europi i zaista se mogu potvrditi promjenu trenda koja sve veći naglasak stavlja na entertainment dio Adventske ponude. Prije 10 godina bila je velika razlika Europe i Hrvatske, danas je ta razlika puno manja. Gradovi u Hrvatskoj ii njihove turističke zajednice, napravili su ogromnu promjenu i posjetiteljima ponudili kvalitetne koncepte u kojima su predstavili ono najbolje od svojeg mjesta, tradicije, gastronomije, zabave i stvorili su posebne Advente na koje su lokalni posjetitelji ponosni i rado ih posjećuju, a oni iz drugih dijelova Hrvatske dolaze na putovanja i izlete kako bi u njima uživali.
Rahela Bošnjak, generalna menadžerica Ice Wonderlanda naglasila je kako ju veseli svjedočiti razvoju zimskog manifestacijskog turizma u Hrvatskoj, te biti prepoznati dio zimske zabave na ledu.
Neke lokacije u Hrvatskoj radimo već šest, sedam godina za redom i uvijek me iznova veseli pratiti razvoj Adventske ponude i programa te biti njihovim dijelom s Ice Wonderland klizalištima, koji su prepoznatljivi brend kako Hrvatskoj tako i u svijetu.
Lijepe vijesti brzo se šire tako da Ice Wonderland klizališta posjećuju turisti iz okolnih zemalja, kao i posjetitelji iz jednog kraja Hrvatske u drugi jer fotografije i videi doživljaja i atrakcija postaju viralni i mnogima je želja biti upravo na Ice Wonderland klizalištu i slikati se sa omiljenim maskotama Ice Wonderland pingvina koji je pravi hit, posebno djeci, i koliko god ih naprave uvijek ih je premalo- ističe Bošnjak te dodaje:
“Advent u Varaždinu prošle je godine proglašen najljepšim u Hrvatskoj, te su ove godine odlučili dodatno proširiti svoje atrakcije, stoga se upravo tamo nalazi veliki Ice Wonderland ledeni park na 1200m2, s posebno uređenim klizalištem s LED rasvjetom u ledu za djecu a tamo se provode i dodatni programi na ledu poput disko večeri, priredbi, školama klizanja i drugi sportski programi, a posjetitelji ledenog parka svoje ulaznice nabavljaju danima ranije.”
Izuzetan primjer razvoja manifestacijskog turizma svakako je i Dubrovnik Winter Festival koji svake godine iznimno podiže kvalitetu događanja kroz programe i dodatne sadržaje koji uvode svake godine. I ove godine je zbog velikog interesa Dubrovnik Winter Festival proširio svoju ponudu zimskih atrakcija te smo tamo postavljena čak dva Ice Wonderland klizališta.
Turizam u čiju ponudu se ulaže, čiji koncepti svake godine nadmašuju onaj prethodni, ponuda manifestacija koja se svake godine obogaćuje i trendovi koji se prate ključ su za uspjeh zimskog turizma u Hrvatskoj, naglašava Rahela Bošnjak iz Ice Wonderlanda, te dodaje kako i oni unutar svoje ponude postavljanja i vođenja klizališta i ledenih parkova svake godine uvode novitete i podužu ljestvicu na razinu iznad.
Ići u korak s najnovijom tehnologijom održivosti i sustava pametnog hlađenja, projektirati ledene parkove i klizališta za raznolike lokacije, osmisliti svake godine novi zabavni i sportski program na ledu, ponuditi dodatnu opremu samo su neki od ciljeva koje svake godine ostvarujemo i apsolutni smo lideri u kreatori trendova na trzistu u ovoj branši.
Za trendom klizališta u svojoj ponudi ne zaostaju niti brojni privatni klijenti se isto odlučuju za klizališta - hoteli, resorti, shopping centri - koji na taj način stvaraju dodatnu vrijednost za svoje goste, ali i privlače brojne druge vanjske posjetitelje.
Biti dijelom manifestacijskog turizma u Hrvatskoj, kao i izvoziti klizališta hrvatske proizvodnje u svijet važan je dio naše vizije koju nastavljamo slijediti i dalje.
A do tada, na pitanje koji Advent joj je najdraži Rahela Bošnjak zaključuje kako je razdoblje Adventa prekratko da bih posjetila sve one Advente i klizala na svim klizalištim pa odlučila koji je najbolji, ali ju zato veseli gledati nasmješena lica i slušati doživljaje svih onih koji njihova klizališta tijekom Advenata posjećuju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....