Jeste li vidjeli reklame za Osječko pivo i jesu li to za vas tupave seksističke poruke? Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Višnja Ljubičić smatra da jesu te je upozorila na kršenje zakona zbog seksističkog i ponižavajućeg prikazivanja žena u reklami za to pivo, piše tportal .
Sanja Sarnavka, koordinatorica udruge B.a.b.e., pozvala je potrošače na bojkot proizvoda.
'Mala moja, dobro si mi sjela, čim te uzmem orosiš se cijela', 'Kad sam kući zabijem u trenu, al' slađe je na tuđem terenu', 'Mala moja, prirodno se nosi, nikad svoju livadu ne kosi' ili, na primjer, 'Mojoj snaši bolji sam neg' Messi, svako večer hat-trick mi se desi'... Ovakvim su bećarskim sloganima kreativci agencije McCann i redatelj Dalibor Matanić opremili mladiće i krenuli u borbu za pivopije.
'Postoji privatna sfera u kojoj se psuje, pije i pjevaju bećarci pa ako vam ne odgovara društvo, naprosto odete. Ali ovo je javna sfera i ovom agresivnom kampanjom jasno je prekršen zakon o ravnopravnosti spolova. Riječ je zapravo o vrlo siromašnoj ideji 'uvijek će on nešto raditi njoj i napit će se kao životinja'', komentirala je za tportal reklamu Sanja Sarnavka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....